Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Film DOGG predstavuje štyri radikálne autorské poviedkové filmy, ktoré sa vám dostanú pod kožu. Pracuje s emóciou úzkosti, atmosférou bizarnosti a strachom v jeho rôznych formách. Štyria režiséri, štyria scenáristi a štyria kameramani vytvorili bizarnú ilúziu napätia a rôznorodej úzkosti v samostatných príbehoch. Strach z viditeľného aj neviditeľného, jeho schopnosť morfovať sa do stále nových tvarov, je základnou ideou filmu. Poviedka DUET vás konfrontuje s aktuálnou hrozbou narastajúceho terorizmu a naším strachom z neznámeho. V druhej poviedke s názvom OPUS DEI sa ocitáme v hororovom príbehu, v starom opustenom dome, ktorý skrýva temné tajomstvo z čias 2. svetovej vojny. Tretia a najkontroverznejšia poviedka GRASSVATER vás núti odvrátiť zrak od obrazovky – pozeráte sa na výjavy z východného Slovenska, ktoré sú prezentované veľmi expresívne, bez príkras v celom svojom hnuse. Nechýbajú drogy, mafia, intrigy a panoptikum postáv. Posledná, vizuálne prepracovaná, poviedka GAME nastoľuje otázku, kde sa končia hranice televíznej zábavy a kam sme až ochotní zájsť. Vedeli by sme sa zabávať na smrti v priamom prenose? (Continental film)

(viac)

Videá (2)

Trailer 1

Recenzie (11)

Yoda sama 

všetky recenzie používateľa

Takto. Vôbec to nie je zle natočené alebo zahrané a nepovedal by som ani, že koncepty sú zlé. Len som sa hlasno smial a hlavnú tému strachu som vôbec necítil. Prvá poviedka vyšumela do stratena, fádne bububu s koránom je pre mňa úsmevným cringeom na aktuálne veci ktoré desia bielu privilégiu. Druhá mi popravde učarila a dostal som od nej absurdný evildeadovsky plot twist za ktorý by sa nehanbila akákoľvek čierna komédia. Tretia poviedka je nielen efektívne náučné video o drogách pre školy, ale aj celkom fajn natočená ukážka totálneho ľudského dna slovenského whitetrashu s absurdne zábavnou zápletkou. Zo štvrtej sála inšpirácia "battleroyalov" a "blackmirrorov", vizuálne by skoro človek ani nespoznal že to je natočené v strede blavy a je ľahko stráviteľná a možno o pár minút dlhšia než treba. Experiment, do ktorého treba ísť s ľahkou hlavou a nie pripravený nenávidieť. ()

maverick080 odpad!

všetky recenzie používateľa

Tak toto mi ani trochu nesadlo. Žiadna poviedka ma nedokázala zaujať na toľko, aby som tejto ohavnosti dal viac hviezdičiek. Tvorcovia si možno zamýšľali, že toto bude niečo, že na Slovensku tu príde nová vec, o ktorej veľké obecenstvo ešte nevidelo a konečne tu bude niečo, čo v našich hlavách ostane dlho. To sa ale očividne mýlili, pretože nakoniec sa z toho stala len lacný, akože napínavý horor s totálne preflaknutým scenárom a lacnými efektmi. ()

Reklama

Bad Guy odpad!

všetky recenzie používateľa

Nejhorší film vůbec, jaký jsem mohl letos vidět. Na to, že se mělo jednat povídkový hororový thriller rozdělený na čtyři části, tak ani jedna z nich mě neoslovila a byla to naprostá ztráta času! Možná pár myšlenek zpočátku vypadalo nadějně, ale ve výsledku jsme se ničeho nedočkali. Žádný závěr, žádné završení.. prostě lituji naše sousedy, kteří na to šli do kina a hlavně i sebe. Díky bohu měli tentokrát čestí distributoři rozum a tahle čestná hovadina nás minula. (Bohužel viděno na festivalu Finále Plzeň 2018). ()

kaylin 

všetky recenzie používateľa

Slovenský povídkový film „DOGG“ je spletencem čtyř filmů, které mají společné v první řadě to, že jsou všechny tak trochu psychedelické, jako kdyby tvůrci v něčem trochu jeli, anebo se minimálně snažili vytvořit iluzi, že na něčem jedou postavy a v jejich hlavách to nemusí být vždy v pořádku. V tomhle smyslu je nejpodivnější třetí povídka. Bohužel je spojuje také to, že z hlediska hororu jde místy o hustou atmosféru, která ani v jednom případě nedojde většího naplnění. ()

vtelenie 

všetky recenzie používateľa

Myslim, že pri tomto experimentálnom počine, došlo k hlbokému nepochopeniu zo strany publika. Treba vnimat okolnosti, za ktorých film vznikal a tiež základný umelecký koncept. Na Slovensku sa filmy vo všeobecnosti ľahko netočia, čo musí byt zrejme snáď každému, kto nepristupuje k filmovej tvorbe ako totálny konzument. A aj preto vela dobrých slovenských filmov ani nevzniklo (nerátam samozrejme československé filmy, opierajuce sa o genialnu česku filmovu školu). Navyše sa slovenské filmy potýkajú, okrem remeselneho babractva, aj s bezobsažnosťou, neoriginalitou - keď už nie priamo s plagiatorstvom. Pri DOGGu je (aspon) ista snaha robit veci inak - slobodne, lahko, nekonvenčne. Samozrejme, vela veci sa mohlo spravit lepsie, inak, ale aj tak mam pocit, že vacsina kritiky vyplýva z divackej "lenivosti premýšlať", a nemenej aj z nasej "slovenskej sebanenávisti". ()

Galéria (30)

Reklama

Reklama