Réžia:
Volker VogelerHudba:
Wolfgang TimpeHrajú:
Heidi Kabel, Edgar Bessen, Uli Krohm, Klaus Münster, Hans Clarin, Dirk Dautzenberg, Ulrich Faulhaber, Jürgen Lederer, Jochen Regelien, Werner Riepel (viac)Hrajú
Heidi Kabel
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Edgar Bessen
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Pusinka (1997) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Uli Krohm
Nemecko
Najlepšie seriály:
54 hodín (2018) (seriál)
Kosmokid (2021) (seriál)
Kriminalista (2006) (seriál)
Klaus Münster
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Pettson a Fiškus (2000) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Hans Clarin
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Čierna ovca (1985) (seriál)
Pippi Dlhá pančucha (1969) (seriál)
Majster Eder a škriatok Pumuckl (1982) (seriál)
Dirk Dautzenberg
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
V plnom nasadení (1998) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Ulrich Faulhaber
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Tie deti nie sú až také zlé (1993) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Jochen Regelien
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Tie deti nie sú až také zlé (1993) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Detektívi zo severu (2012) (seriál)
Werner Riepel
Nemecká ríša
Irmgard Riessen
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Alles außer Mord! (1994) (seriál)
Detektívi zo severu (2012) (seriál)
Kay Sabban
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Henning Schlüter
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Rosa Roth (1994) (seriál)
Franz Josef Steffens
Najlepšie seriály:
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Joachim Wichmann
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
SOKO München (1978) (seriál)
Joachim Wolff
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Heidi Mahler
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Štvornohý detektív Kalle (2006) (seriál)
Doktor z vidieka (1987) (seriál)
Alf Marholm
Nemecká ríša
Najlepšie seriály:
Poklad na ostrove (1966) (seriál)
Joseph Balsamo (1973) (seriál)
Luzie, der Schrecken der Straße (1980) (seriál)
Karl Heinz Maslo
Najlepšie seriály:
Kobra 11 (1996) (seriál)
Derrick (1974) (seriál)
Wolffov revír (1992) (seriál)
Lex Goudsmit
Belgicko