Hrajú:
Pat Paulsen, Don Adams, Mel Blanc, Henry Fonda, Joey Heatherton, Debbie Reynolds, Don Rickles, Hal Smith, Sherry Miles, Bob Einstein, Billy Sands, Jean Byron, Forrest Compton, Pedro Regas (a.z.) (viac)Hrajú
Pat Paulsen
USA
Najlepšie seriály:
Agent Smart (1965) (seriál)
Lumpíci (1991) (seriál)
Snílek (1990) (seriál)
Don Adams
USA
Najlepšie seriály:
The Fall Guy (1981) (seriál)
Agent Smart (1965) (seriál)
Fantasy Island (1977) (seriál)
Mel Blanc
USA
Najlepšie seriály:
Tom a Jerry (1940) (seriál)
The Road Runner Show (1966) (seriál)
The Bugs Bunny/Road Runner Hour (1968) (seriál)
Henry Fonda
USA
Najlepšie seriály:
Kořeny: Další pokolení (1979) (seriál)
Joey Heatherton
USA
Debbie Reynolds
USA
Najlepšie seriály:
The Golden Girls (1985) (seriál)
Griffinovci (1999) (seriál)
Lumpíci (1991) (seriál)
Don Rickles
USA
Najlepšie seriály:
The Twilight Zone (1959) (seriál)
The Munsters (1964) (seriál)
The Dick Van Dyke Show (1961) (seriál)
Hal Smith
USA
Najlepšie seriály:
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Káčerovo (1987) (seriál)
The Bugs Bunny/Road Runner Hour (1968) (seriál)
Sherry Miles
USA
Najlepšie seriály:
The Name of the Game (1968) (seriál)
Wonder Woman (1975) (seriál)
Bob Einstein
USA
Najlepšie seriály:
Norm MacDonald (1999) (seriál)
Arrested Development (2003) (seriál)
The Life & Times of Tim (2008) (seriál)
Billy Sands
USA
Najlepšie seriály:
Happy Days (1974) (seriál)
Show Billa Cosbyho (1969) (seriál)
Jean Byron
USA
Najlepšie seriály:
Marcus Welby, M.D. (1969) (seriál)
S.W.A.T. (1975) (seriál)
Happy Days (1974) (seriál)
Forrest Compton
USA
Najlepšie seriály:
The Twilight Zone (1959) (seriál)
Hogan's Heroes (1965) (seriál)
Utečenec (1963) (seriál)
Pedro Regas (a.z.)
Grécko
Najlepšie seriály:
Kriminálne oddelenie (1973) (seriál)
Gunsmoke (1955) (seriál)
Jo Anne Worley (a.z.)
USA
Najlepšie seriály:
Káčerovo (1987) (seriál)
The Six Million Dollar Man (1974) (seriál)
Boy Meets World (1993) (seriál)
George Spell
USA
Najlepšie seriály:
Disneyland (1954) (seriál) - a.z.
Zázračná Jeannie (1965) (seriál)
Bonanza (1959) (seriál)
Janos Prohaska
Maďarsko
Najlepšie seriály:
Bewitched (1964) (seriál)
Lost in Space (1965) (seriál)
Gilligan's Island (1964) (seriál)
Pepe Brown
Najlepšie seriály:
Daktari (1966) (seriál)
Gunsmoke (1955) (seriál)
Show Billa Cosbyho (1969) (seriál)