Réžia:
Nathan GabaeffScenár:
Nathan GabaeffHrajú:
Grazi DiPaolo, Danny Trejo, Camille Guaty, James Kyson, Rob Nagle, Trent Garrett, Erin Evans, Sara Sue Vallee, Danay GarciaObsahy(1)
Jimmy Greco (Grazi DiPaolo) je zlodej áut, ktorý sa momentálne svojej profesii venuje v slnečnom Los Angeles. Za posledných desať rokov ukradol 336 áut a nikdy sa nedostal do nejakej obzvlášť nebezpečnej situácie. Až dnes, pri aute číslo 337, sa situácia poriadne skomplikovala. Malo ísť o akciu ako každú inú; pre svojho zamestnávateľa Roya (Danny Trejo) má ukradnúť auto aj s jeho cenným obsahom. Lúpež sa však nevydarí podľa očakávania, Jimmy je pri krádeži prichytený a len tak-tak sa mu podarí ujsť. Navyše, v kufri auta nájde aj spomínaný drahocenný náklad – ľudskú obličku, ktorá bola určená pre jedného z najobávanejších gangstrov L.A. - Lorenza (Rob Nagle). A to je veru nevítané zistenie... (beso74)
(viac)Recenzie (4)
Ďalší z filmov, čo sa snaží hrať na chytrého a originálneho, preto podáva príbeh bez chronologickej postupnosti, rozprávača (nahrádza ho mladý zlodej áut) a bez logiky. Fraška točiaca sa okolo ukradnutého auta, obličky, súperenia mafiánskych skupín, striedania uhla pohľadu a zväčša sediaceho stárnucého Treja tak nie je ani akciou, ani napätím a ani komédiou, celé to je len jedna nekonečná tragédia. Ak si chcete pozrieť niečo na tento spôsob, radšej si pozrite Vantage Point (2008) s Dennisom Quaidom a Forestom Whitakerom. ()
Existence tohoto filmu je stejně platná asi jako Výměna manželek. ()
Danny Trejo tu má dokonce i více jak pět minut, ale o moc slavnější to není. Na druhou stranu to nestojí na něm, ale na příběhu, který má i celkem ucházející momenty, čemuž jsem ani nemohl věřit. Za mě si to na ten průměr sáhlo krásně a trochu víc úsilí a je z toho docela povedené béčko, které se nemusí brát vážně, aby bylo dobré, ale nepotřebuje ani zbytečný humor. ()
Na prekvapenie, celkom v pohode. Základná kostra deja je podľa mňa vymyslená schopne. Štýl rozprávania, v ktorom sa plynulo prelína minulosť s prítomnosťou a čiastočne aj budúcnosťou bol príjemným ozvláštnením, čo je však najhlavnejšie, je že tento štýl držal pokope a dával zmysel. Pri prevedení námetu na plátno je cítiť béčkovosť. Niektoré dialógy sú napísané lepšie, iné horšie a podobne je to aj s hercami. Jediný známejší z nich, Danny Trejo, má rolu šitú na mieru, je tu dokonca aj dlhšie než na 5 minút a výkonom ma potešil( čo som rád, keďže aj tak som film pozeral hlavne kvôli nemu). Boost má určite svoje muchy, kamera a look filmu nie sú nič extra, akcie je málo( film je skôr drámou/trilerom) a pár logických dier v scenári by sme tiež pri dlhšom zamýšľaní našli. No na druhej strane, je tu aj dosť svetlých momentov(scenár,zvraty a vysvetlenia motivácií jednotlivých postáv) a celkovo po dopozeraní necítim, že by bol film stratou času. Na béčko vznikajúce zrejme v poloamatérskych podmienkach to bolo obstojné. 50% ()