Reklama

Reklama

Jonathan (Garrett Hedlund), ktorý sa svojej rodine už dávno odcudzil, jedného dňa zistí, že sa jeho smrteľne chorý otec Robert (Richard Jenkins) rozhodol dať v priebehu nasledujúcich štyridsaťosem hodín odpojiť od prístrojov. Počas tohto krátkeho času sa odohrá životná dráma. Robert rozohrá hru kto z koho, aby získal späť všetko, o čo ho pripravili rodina aj choroba. Rozvíri sa debata o právach pacientov a ľudskej slobode. Jonathan sa zmieri so svojím otcom, znovu nadviaže kontakt s matkou, sestrou aj bývalou láskou. Opäť dokáže nájsť slová, a to vďaka dvom nečakaným spojencom a pomocníkom – mladej pacientky, ktorá je na svoj vek veľmi múdra, a racionálne zmýšľajúcej zdravotnej sestry. (TV JOJ)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (11)

Dale 

všetky recenzie používateľa

Zaujímavé herecké obsadenie, silná téma, ale výsledok sotva priemerný. Film nedokáže strhnúť, dojať ani vyvolať žiadne iné emócie. Postavy si vás nezískajú, je to celé také chladné, odtažité. Jenkins je výborný, Hedlund mi nesedel, Jessica Brown Findlay peknučká, Amy Adams sa tu len párkrát mihne. S podobnou témou som videl množstvo oveľa lepších filmov. 50% ()

Fiftis 

všetky recenzie používateľa

Prekvapivo málo známa snímka, v ktorej sa nájde pár dosť veľkých hollywoodkych hviezd. Obzvlášť Amy Adams, ktorá strhla celú snímku pre seba. A to vôbec nepôsobí ako hlavná postava. Rodinka sa stretáva u čoskoro už smrteľného lôžka nevyliečiteľne chorého otca, ktorý sa chce nechať odpojiť od prístrojov (a ešte predtým sa zbavil všetkých svojich peňazí, čo budúceho dediča veľmi nepoteší) - verná manželka, snaživá dcéra, právnička a nezdarný syn, ktorý nechal školy a nie príliš úspešne sa dal na muziku. Ako sa dá očakávať, v tom krátkom vypätom časovom úseku vyplávajú na povrch všetky rodinné problémy, priebeh je v skutku predvídateľný a nakoniec je to veľký doják. Silná téma. A na konci filmu som sa z úsmevu Amy Adams skoro roztopil. Je to také moje zlatíčko. ()

Reklama

peproch 

všetky recenzie používateľa

Silné téma? Já vlastně nevím jaké. Návrat ztraceného syna domů? Umírání otce? Dětská Leukemie? Nesnášení se se sestrou? Právo na asistovanou sebevraždu? K lepšímu porozumění filmu postrádám pochopení, proč vlastně byl Jonathan pryč. Zní otázka takto? Jak je možné mít nárok na chování rodiny když mám právo na sebeurčení a nemilosrdná rakovina kosí bez ohledu na věk. ()

Arsenal83 

všetky recenzie používateľa

Zaujímavý film a mohol byť oveľa silnejší, keby nedával hlúpe vsuvky týkajúce sa židovstva či trpiacich plešatých detí vo veku cca 8 rokov rozprávajúce o sexe. A to nielen raz, režisér sa v tom asi vyžíval. Inak opäť doják hrajúci na city za podpory eutanázie, hoci tu mi nejak nedošlo, ako môžu v štáte, kde je zakázaná eutanázia odpojiť od prístrojov žijúceho človeka. Inak názor, že Amy Adams strhla celú snímku pre seba je blbosť, je tam dokopy 5 minút a jej postava je nepodstatná. Spoiler: Záver filmu bol totálne prehnaný a neviem, kto považuje za dobrú smrť udusenie, ale dobre no. Kultúra smrti musí vždy zvíťaziť, tak to nalajnovali neomarxisti. ()

Thomick 

všetky recenzie používateľa

No, ehm. Ve Witu bylo umírání v přímym přenosu daleko intenzivnějšim zážitkem, a stačila k tomu jedna perspektiva - tady jich máte naservírovaných hned několik, jen sotva rozvedených, natožpak dotažených, a bez výjimky se nesoucích tak trochu v duchu La Fontaineových bajek se zvířátky. Akorát s tim rozdílem, že zde v hlavní roli účinkujou Židi a za průvodní morální otázku si tvůrci (opatrně chválim) zvolili přípustnost eutanázie. --- Update: Jessica je stále stejně boží, a tady dokonce i zpívá... hebrejsky! ()

Galéria (11)

Reklama

Reklama