Série(5) / Epizódy(31)
-
Season 1 (2014) - 8 epizód
-
Season 2 (2015) - 8 epizód
-
Season 3 (2019) - 8 epizód
-
Nočná krajina (2024) - 6 epizód
-
Season 5 (2025) - 1 epizód
Obsahy(1)
Ústředními postavami seriálu jsou dva detektivové, jejichž životy se srazí a propojují během sedmnáct let trvající honičky sériového vraha v Louisianě. (oficiálny text distribútora)
Recenzie používateľa LachtanShows k tomuto seriálu (24)
Dlouhá jasná tma (2014) (S01E01)
Konečně nadešel čas na dohnání jednoho z nejvěhlasnějších krimiseriálů poslední dekády a hned pilot začíná silně poutavě. Dvojka McConaughey & Harrelson bude velkým tahounem. ()
Vidění (2014) (S01E02)
Já osobně budu pětkami zatím šetřit, ačkoli seriál hned takhle ze začátku oplývá velmi vysokými čísly. Děje se tu toho hodně, kostlivci vylézají ze skříní a na pozadí toho drsného případu poznáme i hezky temnou minulost našich protagonistů. ()
Zamčený pokoj (2014) (S01E03)
Nebyl jsem s epkou za stoprocentní dobře po celou dobu, ale konec začal slibovat kýžený shitstorm, takže jsem fakt jako na trní, co se semele v následujících hodinách. ()
Kdo chce kam (2014) (S01E04)
Epizoda, na níž všichni čekali a kterou všichni adorují, mně osobně zase tolik nesemlela, přestože se tu dějí zběsilé a velmi zdařile natočené věci. Nemám ale chuť přebytečně nadhodnocovat. ()
Tajný osud veškerého života (2014) (S01E05)
Seriál mě baví, ať už ústřední dvojkou nebo špinavým zasazením do ještě špinavější doby, ale 5. hvězdu si zasluhují jen takové seriály, co mi posadí na prdel. To se tady neděje. ()
Strašidelné domy (2014) (S01E06)
Tenhle seriál má své silné kvality, ale mě prostě nedokáže vtáhnout tolik, abych mohl pětkovat. Duo zdejších policajtů mi bude chybět, nelze jejich krkolomný vztah ale považovat za nejlepší krimiseriál předchozího desetiletí. ()
Jakmile jsi odešel (2014) (S01E07)
Jsem z té hrstky, co tu bude vyčnívat s nižším hodnocením než je zvyklé, bavilo mě tuhle jízdu sledovat, ale nesundala mi tak, jako jiné stejně vybombené krimiseriály. ()
Pusto a prázdno (2014) (S01E08)
Jako jo, není to stoprocentní, ale tu pětku tomu dám. Protože McConaughey a Harrelson jsou tak dobří herci, že si s nimi budu muset dohnat některé jejich zdařilé filmove kousky. ()
Západní kniha mrtvých (2015) (S02E01)
Naprosto nechápu, proč je na druhou sezónu oproti té první, přeceňované, házen takový hejt. Nabušené obsazení tu hraje dost prim, cením i minirole, viz Adria Arjona. Baddas Vince Vaughn mě bude hodně bavit. ()
Noc si tě najde (2015) (S02E02)
Dlouho jsem žil v domnění, že zdejší policejní duo tvoří Farrell a Vaughn. Jsem rád, že tomu ve finále tak není, karty jsou rozehrány úplně jinak a ten sexuální podtext hlavního případu i kupící se špíny okolo je velkým lákadlem do dalších dílů. ()
Snad zítra (2015) (S02E03)
K lecčemu se tu dochází trochu zkratkovitě a cliffhanger minulé epizody je jedno z největších obalamutění diváka, co jsem viděl za poslední velmi dlouhou dobu. To nemíním akceptovat jako zajímavý manévr. ()
Všechno k zemi (2015) (S02E04)
Vím, že u tohodle seriálu bych akci ani očekávat neměl, zdejší přestřelka je ovšem natočená tak působivě, že nejde házet hvězdy v jiném počtu. To prostředí L.A. si o takové momenty ve stylu filmů jako Training Day nebo Patrola vyloženě říká. ()
Jiné životy (2015) (S02E05)
Doznění masakru, co tuhle sérii vystřelil trochu nahoru, není už tak úderné, ovšem slibuje, že dál už to bude slušná jízda. ()
Kostel v troskách (2015) (S02E06)
Mezitím co se řeší, zda Colin Farrell nedostane letošního Oscara za nejlepší mužský výkon v hlavní roli, já sleduju, jak je skvělým hercem i na seriálovém poli a po skončení téhle řady si s ním budu muset brzo dohnat něco dalšího. ()
Černé mapy a pokoje v motelu (2015) (S02E07)
S Taylorem Kitschem jsem toho prozatím neviděl příliš, tady mi jeho Paul ale fakt sednul a osudová epizoda zasahuje poměrně silně. Jen ne na dalších 5 hvězd. ()
Konečná stanice (2015) (S02E08)
Ať si na tuhle sérii jako ovce háže špínu, kdo chce, finále má sice přetažené, jak je nejen u HBO zvykem, ale setsakra napětím přehuštěné a to je hlavním lákadlem k tomu být nadmíru spokojený. Tak hurá do prozatím poslední štace. ()
The Great War and Modern Memory (2019) (S03E01)
Stejnými procenty, kterými končila druhá sezóna, začíná i ta třetí a ruku v ruce s tím i se stejnými hvězdičkami ode mě. Vibes z filmu Prisoners jsou tu doslova všudypřítomné a oproti druhé sérii, kde mě bavily jen postavy, ale v příběhu jsem se ztrácek, tady bude fungovat snad vícero aspektů. ()
Kiss Tomorrow Goodbye (2019) (S03E02)
Mírný sešup oproti pilotu, stále ale hutné krimidrama z pochmurného prostředí Arkansasu. Tak jen tak dál! ()
The Big Never (2019) (S03E03)
Nebudu vůbec lhát, že se mi trochu hůř orientuje ve zběsilém přeskakování mezi časovými liniemi a rychle se ztrácím v samotném dění. ()
The Hour and the Day (2019) (S03E04)
Počátek série mě skoro až pohltil, abych měl tady vskutku problém se zorientovat a dostat se zas do příběhu. Snad mi to umožní druhá půlka řady. ()