VOD (1)
Série(7) / Epizódy(136)
Obsahy(2)
Existence superhrdinů a mimozemšťanů se stala veřejně známou a svět se snaží vyrovnat s touto novou realitou. Pod vedením agenta Phila Coulsona tak vzniká nový tým specializovaných mužů tajné organizace S.H.I.E.L.D, kteří se s touto realitou musí utkat. (TV Nova)
Recenzie používateľa micle21 k tomuto seriálu (47)
Poslední den (2018) (S05E08)
Tyjo nudaaa, ačkoliv teda linka s Robin byla působivá a vše zachraňovala. ()
Nejlepší plán (2018) (S05E09)
Ale no tak..Už zabili i mou oblíbenou postavu na straně záporáků (fight s Daisy top). Už by se to mohlo konečně zvednout. ()
Minulý život (2018) (S05E10)
Doufám, že už se konečně vrátí na Zemi! ()
Veškeré pohodlí domova (2018) (S05E11)
Konečně je příběh na Zemi (na té pravé) a konečně mě to chytlo. Snad bude příběh nosný a druhá část bude o něco zajímavější. BTW : Ruby je teda zvláštní postava, herečka vypadá jako modelka a to duševní rozpoložení jsem jí moc nevěřil, ale snad se s tím ještě bude pracovat. Zato generálka mi nesedí vůbec, zlatej Talbot. ()
Tajná dohoda (2018) (S05E12)
Prvních 20 minut bych hodnotil na 60%, ale pak se to příjemně rozjíždělo a místy mi to připomnělo skvělou 4 sérii. Krásné. A závěrečný twist jsem tedy osobně nečekal. Kdyby se objevil ještě Deathlock, tak bych se vůbec nezlobil. Nicméně asi všichni doufáme, že se opět objeví ve formě strachu Ward..:D ()
Principia (2018) (S05E13)
Don´t touch this! Nejlepší hláška..:D :D ()
Ďábelský komplex (2018) (S05E14)
Slabší díl, Doufám, že Fitz taky někoho sejme :D A dejte mi už toho Warda.. ()
Vstávat a cvičit (2018) (S05E15)
Nabírá to grády a začlenění starých známých tváří rozhodně pomáhá, ale pořád tam prostě ty rezervy cítím. Bude to ještě zajímavé a doufám, že tvůrci ještě na ten plyn pořádně dupnou..A fight Ruby vs Daisy by mohl být hodně zajímavý. ()
Vnitřní hlasy (2018) (S05E16)
Creel je super. Ruby je pořád divná, ale nedivil bych se, kdyby je tam všechny vykosila. :D ()
Líbánky (2018) (S05E17)
Zase se jenom přešlapuje na místě. Nic moc, co by zaujalo.. ()
Všechny cesty vedou... (2018) (S05E18)
Ruby už by se vracet nemusela... ()
Ten, který nás všechny zachrání (2018) (S05E20)
Jestli dát někdy plný počet, tak teď. A hlavně kvůli dvěma faktorům. Talbot a Daisy..Graviton mě sice po tom twistu mírně zklamal, ale stejně jsem si to užíval, jako ještě letos ne. ()
Síla gravitace (2018) (S05E21)
Talbot mi teda připomíná víc Supermana než Gravitona (oblek, póza). No nicméně si to předchozím konečně suprovém díle drží tempo a jsem zvědav na finále. ()
Konec (2018) (S05E22)
Dojemné finále, to ano. Vytěžili to jak jen mohli, Jed Whedon je borec. Škoda, že jsem se ale jako dnes nebavil celou sezónu. ()
Chybějící díly (2019) (S06E01)
Velmi kvalitní návrat, plně v režii Clarka Gregga (doslova). Nedivim se, že to trvalo tak dlouho, triky jsou vážně prvotřídní. ()
Okno příležitosti (2019) (S06E02)
Příště ho už najdou ne? Fajnová epizoda, akorát doufám, že od příštího dílu se to zas posune někam jinam. A vůbec mi vlastně až do závěru nedošlo, že tu chybí Quake, příště snad bude víc.. ()
Strach a hnus na planetě Kitson (2019) (S06E03)
Zfetované holky nebyly tak vtipné, jak asi tvůrci zamýšleli. Ale jinak dobré, po minulé řadě určitě. Akorát doufam, že se všechny linky spojí dohromady. Takhle je divné, že se jeden tým vůbec neobjeví. ()
Žlutý kód (2019) (S06E04)
Tohle fakt režíroval někdo, kdo měl smysl pro humor. Ten konec. A nejvíc sexy Daisy. ()
Druhá věc (2019) (S06E05)
Sedjou se někdy konečně všichni? :D Jinak linka kolem "Coulsona" mě začíná zajímat.. ()
Před čím nelze utéct (2019) (S06E06)
Scénárista asi při psaní moc koukal na horory. :-) ()