Réžia:
Chris AtkinsScenár:
Chris AtkinsKamera:
Erick M. CrespoHudba:
Vincent WattsRecenzie (2)
Celebrity obsadili médiá. Tie už dávno nie sú zdrojom informácií, ale nástrojom korporácií na oblbovanie más, a darí sa im to nepochopiteľne dobre. Agresívne a psychicky vydierajúce reklamy a relácie degenerujú mládež, robia z nej nekritické automaty, čo sa zároveň hodí aj politikom – ľudia s ružovými okuliarmi v tichosti trávia svoj voľný čas v supermarketoch, sociálne a ekologické problémy si sami dobrovoľne odďaľujú od očí, peniaze sa točia a takisto aj celý tento bludný kruh. Žiadna sebaúcta. Ku komercii treba vyzdvihnúť odpor. ()
Dokument pekne zachytávajúci kapitalizmus a spojenie medzi známymi osobnosťami a nadnárodnými korporáciami. Film je rozdelený do kapitol od vzniku hviezdy až po jej politické použitie na hybanie más. Skvelým príkladom je 6 ročné decko z ktorého spravili kráľa javiska a miláčika davov, pričom nie je ničím výnimočný, no už teraz je mu jasné že je viac než druhí. A keď bude z neho Bieber tak bude chcieť byť každý ako on a okruh fanúšikov a konzumentov sa už nebude dať snáď ani spočítať. Vek falošných a neoverených správ dokazuje že sme v post-faktualnej dobe, kde sa môže do éteru vypustiť absolútne čokoľvek, pretože pravdivých správ je málo a nie je čas overiť ich. Médiá sú biznis a biznis je o peniazoch, takže pravda ide bokom. A konzumenti žerú všetko čo sa im predostrie pričom vlastný úsudok ide kamsi bokom. ()