Obsahy(1)
Pět českých a slovenských režisérů natočilo na základě svých vlastních scénářů pět dvouminutových filmů na společné téma - we shoot with love. Každý tvůrce pojal svůj příběh naprosto odlišně, a to s charakteristickými prvky své práce. Přesto mají všechny snímky jedno společné. A tím je láska. Láska k filmu. (oficiálny text distribútora)
Recenzie (89)
1. For Elise (Tomáš Bařina) - ta se mi líbila nejvíc, vtipná a originální (*****). 2. Auter (Milan Balog) - originální nápad, ale jinak mě to nijak nezaujalo (**). 3. Last Man Driving (Alexandr Lauf) - vůbec se mi to nelíbilo, nechápu pointu, nebavilo (*). 4. Pulse beat (Roman Valent) - super, vtipný, sexy, originální (*****). 5. Boo (Karel Janák) - reklama jak blázen, ale vtipný (****). ()
Takový průměrek. Last man driving byl dobrý a Mádl pobavil, na jeho stopáž by ale stačila polovina času. Zbytek byl lehce zapomenutelný. ()
Z môjho pohľadu filmy nespája len láska. Ale aj precíznosť, skvelá kamera a najmä dômyselnosť. Tá je v každom kúsku užasná. ***/**** ()
Zajímavé zajímavé ... více takových projektů. Toto je 100x lepší, než třeba celovečeráky jednotlivých režisérů ... Tleskám ()
První scénka přesně ukazuje lovecké taktiky mého kamaráda Tomeshe, kterého interně přezdíváme Boban. Dokonce i tu knihu si koupil. ()
Obrazové filtry nejsou všechno :) 1. povídka mě pobavila asi nejvíc, 2. jsem moc nepochopil, Last man driving je hodně slabá, bez pointy, jen rádoby hustá hudba a ,,akce" 4. je určitě zajímavý nápad , 5. docela obyčejná Janákovsko-Mádlovská reklama ()
Skvělé, skvělé, skvělé!Přesně ta kinematografie, co mi u nás chybí, a to sice moderní kinematografie. ()
První a poslední příběh je k pousmání, ale dohromady všechny scény tvoří jakési podprůměrné video, i když kvalitně natočené. Pořádně nevím, co si o tom myslet, snad jedině to, že to znovu vidět nepotřebuji, ačkoliv to má pouhých 11 minut. ()
Potenciál by tu byl, dokonce musím uznat, že všechny snímky měli na české poměry výbornou kameru a režii. Otázka je, jestli se budou stále rvát prachy do ztracených důchodcovských režisérů a vyhořelých nápadů, nebo se také jednou investuje do něčeho s nápadem. ()
Pokud bych měl hodnotit jednotlivé povídky, tak se určitě nedostaneme takhle vysoko, ať už bychom dělali cokoli... Ale celek mi prostě dohromady tak krásně seděl, že nemůžu jinak... A nejlépe mi vyznělo For Elise (i když ten vášnivý pohled snad nemysleli vážně, že ne..?) ()
Průměrně 3 hvězdy. Dívala jsem se na povídky podle abecedy režisérů a hned poté první jsem chtěla skončit, ale naštěstí ta byla z nich nejhorší, nebo jsem spíš nepochopila, kde je skrytá láska, ve střílení lidí. ()
ten poslední se fakt povedl :D .. aji jsem zvažoval dát pět .. no nakonec to jsou lepší čtyři .. ()
Nevím. Ten vizuál je opravdu podařený u každého příběhu. Nicméně vysloveně zaujmout mě dokázala pouze automobilová přestřelka a skákající žáby. Zato doslova nasrat mě mohl závěrečný příběh, kdy podle komentářů Janák natočil velice vtipnou 2minutovku. Boužel plagiátor Kája jen a pouze vzal nápad se špatným deodorantem, který kdysi jednu dobu brázdil docela úspěšně v reklamních spotech. Obohatil ho o pitvořícího se Mádla, krásné město a bylo to.. Jako celek 5/10 ()
Určitě Mádl a Kotek, to byly nejepší povídky. Pak se mi líbila i ta se skákajícími myškami, či co to bylo...:-) Krásné 3*. ()
Roman Valent- 5*...mám rád Petra Vaňka a tohle se mi líbilo. Milan Balog- 3*...brilantní mysteriózní atmosféra, jen škoda, že nevyústila v nějakou dobrou pointu. Karel Janák- 4*...Jirka Mádl je můj oblíbený český herec a zde se opět "předvedl", nápad dobrý a vtipný akorát gradace nebyla dovedena úplně k dokonalosti. Alexander Lauf- 2*...tohle mi nesedlo, zcela jistě nejslabší z We shoot with love. Tomáš Bařina- 5*...tento kousek jsem si nechal nakonec a měl rozhodnout o mém konečném rozhodnutí. Zpočátku to vypadalo ohraně, ale ta zdánlivá klišovitost přešla v originalitu skvělým způsobem, až se mi to zalíbilo a naklonilo mě to na stranu lepšího hodnocení. Spolu s Valentovou dvouminutovkou nejlepší části. ()
Vidím česko-slovenská jména,........ cože? 11 minut Ok. Pouštím. Opravdu poutavé nápady. Skvělý obraz i kamery. Režiséři, kteří se snažili. Rozdíly mezi povídkami jsou a je asi na vkusu každého z nás, kterou si oblíbí (první za mne). Blíží se to českému pokusu o Paris, I love you a jiné filmy této "máme stejné téma" formy. A je to fajn! Nejen tím, že je to domácí dílko. Jen tak dál, jen tak dál........... ()
Ačkoliv nemám žádnou přehnanou averzi k dvojici Kotek a Mádl, příběhy, ve kterých zde hrají jsou z celého filu nejslabší. Na rozdíl od nich bych vyzdvihl automobilový pistolový souboj v hangáru a pana Smrťáka zabíjejícího skrze televizní obrazovku ()
Hodně zajímavý projekt....tedy všechno hodně zajímavě vymyšleno a provedeno. Dokonce i Kotek nabyl tak odpudivý jako vždy a Mádl si taky nevedl špatně v obstojné parodii na Parfém, příběh vraha. Nicméně příběh Pulse beat ční nade všemi o hódně velký kousek! ()
Moc pěkný vzorek, který nám dává jasně najevo, že jsou u nás tvůrci, kteří by nakopali místní "výdělečné" elitě prdel...Jen by se muselo chtít. Každopádně potěšující, zábavné, atmosférické... 83% ()
1. ***** Skvělé a hodně vtipné, 2.*** průměr, 3.*** průměr, 4.**** originální nápad, 5.***** luxusní reklama ()