Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

uiu 

všetky recenzie používateľa

Ve svých začátcích se mi pořad líbil. Něco na způsob Pošty pro tebe. Ženský napsaly do televize, že jejich kamarádka spolupracovnice bude mít narozeniny a chtěly by jí udělat překvapení - velkou oslavu a do toho jejího oblíbeného zpěváka ze SuperStar. Televize vše zařídila a člověku plesalo srdce nad slzami štěstí oslavenkyně. Jenže pak se pořad změnil do schématu - postižený osmiletý Pepíček by se chtěl setkat s Karlem Gottem a hluchoněmá sedmiletá Anička by ráda skočila tandemový seskok s padákem. Nemám nic proti postiženým lidem, ale citové vydírání, které Modré z neba divákovi nabízí je vážně do nebe volající :) Tyto pořady jen z postižených dělají ještě větší chudáky, než veskutečnosti jsou a tím staví další a další bariéru mezi nimi a "normálními" lidmi. To už nejsou slzy štěstí, kdy krmička vepřů prožila nejkrásnější narozeniny, co jí ženský z práce vysnily, tohle je už citové vydírání, kdy matka postiženého dítěte brečí, že je její děcko v televizi. Ta jedna hvězda za pár dobrých dílů na začátku. Zbytek "série" hodnotím jako odpad! Dobrý komentář: anderson a MM_Ramone ()

marrrrian odpad!

všetky recenzie používateľa

Je známe, že peniaze robia z ľudí zvieratá. No a tento program, neúprimne emotívny a hlavne pažravý po nešťastí druhých je zverstvo a Rozboril je tá najväčšia hyena. Asi taký je môj pohľad na túto formu pomoci ľuďom. Dobré srdce je tu len prázdna fráza a diváci sú radi, že vidia niekoho, kto má väčšie problémy od nich. Je mi z toho zle. Formou i obsahom to patrí pod čiernu zem. ()

Reklama

Aljak odpad!

všetky recenzie používateľa

Kedysi som tejto relácii seriózne fandil a doslova som obdivoval ako dokážu "zachrániť" životy niektorých ľudí. Zdalo sa mi to ako veľmi pekná a morálne čistá myšlienka. Naozaj, spočiatku to tak podľa mňa aj bolo... Ale napokon sa z tohto projektu vykľula chorá "továreň na sny", avšak pod rúškou manipulácie, bezohľadnosti a útrap. Lebo nútiť ľudí, ktorí by najradšej zabudli na svoje problémy a trápenia, a namiesto toho žili normálnym životom, aby celému národu porozprávali kompletné dejiny svojej bolesti - to je fakt nechutné. Lebo určite každému dobre padne rozprávať ostatným ako chodí na chemoterapiu, ako každý deň trpí alebo ako mu zomreli rodičia pri nehode. Ale áno, ľudská bolesť dobre predáva, a keď sa to všetko pekne zostrihá, tak potom docielia to čo chcú - čím väčšie trápenie, tým vyššie zisky... ()

Angelino 

všetky recenzie používateľa

Ako porovnávam zmysel niektorých programov v komerčných televíziách, tak tento je jednoznačne z tých zmysluplnejších. Niektoré programy sú vyslovene zamerané na intrigy a sexuálny podtext, ktorý predáva (vyvolení, hotel paradaise), niektoré aspoň umožňujú šikovným sa zviditeľniť, rozvinúť a preraziť (superstar, talent) a niektoré sú zamerané na tých, ktorí inak veľa šancí od života nedostali, sami si veľmi pomôcť nedokážu a splnený sen pre nich môže byť naštartovaním do života a niekedy aj zviditeľnenie ich situácie a motivácia iných aby pomohli. Čiže aj odhliadnúc od Vila ako moderátora si to tri zaslúži. ()

MaxForValue odpad!

všetky recenzie používateľa

Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)
  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)

Reklama

Reklama