Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Príbehy neobyčajne obyčajných ľudí a ich túžby, ktoré sa naplnili. Show, v ktorej plníme sny divákov vo forme prekvapenia. Vo väčšine prípadov tieto sny budú nemateriálne. Dôležitý je životný príbeh, ktorý sa za snom skrýva. Show má široký dosah – ponúka divákom pozitívne emócie, rozprávku v živote, naplnenie snov a rovnako aj známe osobnosti (speváci, tanečníci, herci ako hostia programu). (TV Markíza)

(viac)

Recenzie (138)

MaxForValue odpad!

všetky recenzie používateľa

Načo sú takéto programy? Načo? Nedarilo by sa to celé robiť bez toho "humbooku?" Ani v kostole sa ľudia nehlásia ku svojim milodarom. Prečo pomáhať druhým a honiť si pri tom ego a ukazovať, že "my sme tí dobrí"? Najzbytočnejšia relácia zo všetkých. Tie milióny radšej mohli niekomu podarovať a pomohli by viac ľuďom v núdzi. ()

marrrrian odpad!

všetky recenzie používateľa

Je známe, že peniaze robia z ľudí zvieratá. No a tento program, neúprimne emotívny a hlavne pažravý po nešťastí druhých je zverstvo a Rozboril je tá najväčšia hyena. Asi taký je môj pohľad na túto formu pomoci ľuďom. Dobré srdce je tu len prázdna fráza a diváci sú radi, že vidia niekoho, kto má väčšie problémy od nich. Je mi z toho zle. Formou i obsahom to patrí pod čiernu zem. ()

Reklama

Z0oMb3E odpad!

všetky recenzie používateľa

Neznášam tieto typy programov. Ešteže na telku celkovo moc nekukám, tak sa s podobnými formátmi nestretávam. Čo je predmetom programu? Hľadať čo najpohnutejšie životné príbehy a jatriť staré rany aby "obdarovaný" čo najviac revali. Túto reláciu sledujú pravdepodobne dva typy ľudí jednak tí, čo si pri sledovaní povzdychnú "Ach, ešteže je na tom niekto horšie, ako ja.", alebo ľudia z čistej škodoradosti. Blahosklonný výraz Rozborilovej tváre sa dá krásne čítať. Pery rozprávajú "neplač" hlava "plač, plač ten predáva." Je x dobrovoľníkov, či organizácií, ktoré podobným ľuďom v núdzi pomáhajú, a nepotrebujú sa pretŕčať pred obrazovkou a biť sa do pŕs "My pomáhame". ()

Marina111 

všetky recenzie používateľa

V súvislostí s týmto programom musím zacitovať užívateľa Mareka1991, konkrétne : "Komerčné a farebné vyzdvihovanie ťažkých ľudských osudov, občasná pomoc a plnenie minimálnych prianí, pre zlepšenie nálady obetí nešťastia tohto sveta. Istú ľudskosť a myšlienky oceňujem, nepáči sa mi však istý hyenizmus a aj marketingové svinstvo okolo toho". V týchto riadkoch je výstižné povedané, prečo túto show i napriek jej zjavnému ľudomilstvu nemôžem priveľmi oceniť. Celé moje rozpaky pramenia najmä z faktu, že osobne poznám aktérov troch "splnených prianí", ak to tak môžem nazvať. Spôsob, akým sa prehliada v živote daného človeka všetko, čo nesúvisí priamo s prezentovaným snov, je veľmi pokrytecký, podobne ako vykresľovanie daných osôb - nie každému musí byť príjemné, keď sa pred zrakom národa stane "chudáčikom" z TV - na druhej strane, hoci mnoho takýchto "chudákov" si Rozboril so svojim štábom takpovediac umelo vykresali, veľa ľudí ich pomoc a podporu skutočne potrebuje, a aj v ich mene dávam tejto modrej šou zelenú - aj keď sledovať ju pravidelne, pravdepodone sa úplne znechutím či nervovo zrútim ()

Bat55 

všetky recenzie používateľa

V rámci rôznych slovenských relácií a iných televíznych programov ide o naozaj lepší prípad. Osobne mi to pripadá, ako tá najlepšia relácia kde ľuďom, ktorý nemali v živote šťastie, trpia nejakou chorobou, a inými problémami sa snaží pomôcť Vilo Rozboril, vždy s nejakým sponzorom, vďaka ktorému sa podarí vysnívaný sen splniť. Príbehy sú nadherne spravené a u Modrého z neba nemám čo kritizovať, i keď chápem, že niekoho to nebaví a viem aj pochopiť kvôli čomu. V tom ja chyby nevidím. ()

Galéria (3)

Zaujímavosti (2)

  • Televízny štáb relácie pri plnení snov najazdil do konca roku 2009 cez 243 000 a nalietal 27 286 kilometrov. (R4D0)
  • Na relácii pracuje viac než 60 ľudí, ktorí do konca roku 2009 nakrútili cez 432 hodín materiálu a spolu pracovali takmer 3000 hodín. (R4D0)

Reklama

Reklama