Scenár:
Kijoko JošimuraKamera:
Ken'iči DaiHrajú:
Kendžiró Cuda, Maaja Sakamoto, Tošijuki Tojonaga, Mikako Takahaši, Kacujuki Koniši, Aki Kanada, Kjóko Čikiri, Rintaró Niši, Fumie Mizusawa, Rie Nakagawa (viac)Obsahy(1)
Ve volbách zvítězila strana, která ví, co je pro lid dobré, a ta si samozřejmě uvědomuje, jaké nebezpečí se skrývá v čokoládě a jiných sladkostech. Šmahem jsou tedy všechny zakázány, konzumenti a producenti pronásledováni. Ne všichni se s tím však hodlají smířit. (yenn)
Hrajú
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Maaja Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Tošijuki Tojonaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Mikako Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Kacujuki Koniši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Aki Kanada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Nacume júdžinčó (2008) (seriál)
FLCL (2000) (seriál)
Kjóko Čikiri
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Džigokuraku (2023) (seriál)
Rintaró Niši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Fumie Mizusawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Mob Psycho 100 (2016) (seriál)
Rie Nakagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Tomoko Akija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Casshern Sins (2008) (seriál)
Ore no imóto ga konna ni kawaii wake ga nai (2010) (seriál)
Jumekui Merry (2011) (seriál)
Hiroko Mori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Versailles no bara (1979) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Aika Fudžiha
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bamboo Blade (2007) (seriál)
Tošokan sensó (2008) (seriál)
Chocolate Underground (2008) (seriál)