Stratené duše - Season 4 (2008) (séria)
Tvorcovia:
John GrayRéžia:
Jennifer Love HewittHudba:
Mark SnowHrajú:
Jennifer Love Hewitt, David Conrad, Jamie Kennedy, Camryn Manheim, David Clennon, Arye Gross, Jessica Tuck, April Grace, Emma Bell, Kenneth Mitchell, Teri Polo, Blake Hood, Floriana Lima, Annie AbbottObsahy(1)
V blízkom jazere sa našlo množstvo mŕtvol. Melinda sa pokúša nadviazať s duchmi zosnulých kontakt. Tí však odmietajú a chcú sa pomstiť. Podľa nej sú len príliš ostýchaví a boja sa odísť do svetla... medzitým sa vyhrotí aj Melindina súkromná situácia – na scéne sa objaví Nikki, Samova stará priateľka... (TV JOJ)
Hrajú
Jennifer Love Hewitt
USA
Najlepšie seriály:
9-1-1 (2018) (seriál)
Láska bolí (2011) (seriál)
Boy Meets World (1993) (seriál)
David Conrad
USA
Najlepšie seriály:
Dr. House (2004) (seriál)
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Dobrá manželka (2009) (seriál)
Jamie Kennedy
USA
Najlepšie seriály:
Kingdom (2014) (seriál)
Cudzinka (2014) (seriál)
Arrested Development (2003) (seriál)
Camryn Manheim
USA
Najlepšie seriály:
Tohle jsme my (2016) (seriál)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Waco (2018) (seriál)
David Clennon
USA
Najlepšie seriály:
Domek z karet (2013) (seriál)
Zo Zeme na Mesiac (1998) (seriál)
Prváci (1993) (seriál)
Arye Gross
USA
Najlepšie seriály:
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Priatelia (1994) (seriál)
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Jessica Tuck
USA
Najlepšie seriály:
Kravaťáci (2011) (seriál)
For All Mankind (2019) (seriál)
FlashForward (2009) (seriál)
April Grace
USA
Najlepšie seriály:
Policajný odznak (2002) (seriál)
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Vražedné práva (2014) (seriál)
Emma Bell
USA
Najlepšie seriály:
American Horror Story (2011) (seriál)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Lucifer (2016) (seriál)
Kenneth Mitchell
Kanada
Najlepšie seriály:
Klinika Grace (2005) (seriál)
Klamári (2009) (seriál)
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Blake Hood
Najlepšie seriály:
Studio 60 (2006) (seriál)
Klinika Grace (2005) (seriál)
Odložený prípad (2003) (seriál)
Floriana Lima
USA
Najlepšie seriály:
The Punisher (2017) (seriál)
Dr. House (2004) (seriál)
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Annie Abbott
Najlepšie seriály:
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Bosch: Odkaz (2022) (seriál)
The Golden Girls (1985) (seriál)