Bakurecu tenši
Japonsko,
2004, 24 min
Réžia:
Kóiči ÓhataScenár:
Fumihiko ŠimoKamera:
Tadaši KitaokaHudba:
Masara NišidaHrajú:
Akeno Watanabe, Megumi Tojoguči, Mikako Takahaši, Rie Tanaka, Júdži Ueda, Takajuki Sugó, Susumu Čiba, Ken Narita, Kósuke Okano, Džun'iči Suwabe, Naoki Makišima, Kei Kobajaši, Tomoko Hajaši (viac)Hrajú
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Mikako Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Júdži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Takajuki Sugó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Vinland Saga (2019) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Susumu Čiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Ken Narita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kósuke Okano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Džun'iči Suwabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Naoki Makišima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kei Kobajaši
Japonsko
Tomoko Hajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Blood+ (2005) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
Posel klamů (2004) (seriál)
Takajuki Ajanogi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Bakurecu tenši (2004) (seriál)