Réžia:
Hiroši WatanabeKamera:
Akihiko TakahašiHudba:
Tóru OkadaHrajú:
Megumi Hajašibara, Hirotaka Suzuoki, Ken'iči Ogata, Wataru Takagi, Sam Vincent, John Novak, Takeši Kusao, Juri Amano, Mari Mašiba, Masaki Aizawa, Čó (viac)Obsahy(1)
Yota má svoji kamarádku Moemi velmi rád (tedy víc, než by bylo záhodno). Moemi je ale bohužel zamilovaná do někoho jiného. Yota se jednoho dne vrací nešťastný domů a narazí na poněkud podivnou videopůjčovnu, z níž si odnese ještě podivnější film; v něm účinkuje "dívka pro potěšení" Ai. Yota ale netuší, že dívka z videa ožije. Ožije jen a jen proto, aby Yotu učinila šťastným. Yotův videopřehrávač je ovšem rozbitý a Ai se tudíž objeví s určitými nestandardními kvalitami. (janisska)
(viac)Hrajú
Megumi Hajašibara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Hirotaka Suzuoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Ken'iči Ogata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Wataru Takagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Sam Vincent
Kanada
Najlepšie seriály:
Martinove záhady (2003) (seriál)
Nezvyčajné dinosaury (1997) (seriál)
Ranma ½ OAV (1993) (seriál)
John Novak
Venezuela
Najlepšie seriály:
Cesta na západ (2005) (seriál)
Podivné náhody (1995) (seriál)
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Takeši Kusao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Juri Amano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Mari Mašiba
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Trigun (1998) (seriál)
Ginga eijú densecu Gaiden (1998) (seriál)
Masaki Aizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Čó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Nobujuki Furuta
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Ken'iči Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Sajuri Ikemoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Rjúzó Išino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Ranma 1/2 (1989) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Džunko Sakuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
X (2001) (seriál)
Den'ei šódžo: Video girl AI (1992) (seriál)
Kjóko Minami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)
Den'ei šódžo: Video girl AI (1992) (seriál)
THEビッグオー (1999) (seriál)