To LOVEる -とらぶる- - ダークネス (2012) (séria)
Japonsko,
2012, 23 min
Scenár:
Takejuki IšidaHudba:
Takeši WatanabeHrajú:
Akeno Watanabe, Aki Tojosaki, Juka Iguči, Misato Fukuen, Haruka Tomacu, Harumi Sakurai, Mamiko Noto, Kanae Itó, Satomi Arai, Fujuka Óura, Kana Hanazawa, Takehito Kojasu, Akitoši KimuraHrajú
Akeno Watanabe
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Aki Tojosaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Juru Camp (2018) (seriál)
Juka Iguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Honzuki no gekokudžó: Šišo ni naru tame ni wa šudan o erande iraremasen (2019) (seriál)
Misato Fukuen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Haruka Tomacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Horimija: Piece (2023) (seriál)
Harumi Sakurai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kanae Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Satomi Arai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Fujuka Óura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Šigacu wa kimi no uso (2014) (seriál)
Major (2004) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Akitoši Kimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Suki tte iina jo. (2012) (seriál)