Obsahy(1)

Bývalý vedec, dnes vysokoškolský učiteľ Ira Kane (David Duchovny) a jeho kamarát, vedec a športový tréner Harry Phineas Block (Orlando Jones) trávia svoje všedné dni márnym čakaním na niečo, čo by zmenilo ich život. To sa však stane rýchlejšie, ako sa stihnú nazdať - na Zem totiž dopadne záhadný meteorit, obsahujúci zárodky vesmírnych organizmov! Evolúcia, ktorá by vo vesmíre trvala desaťtisíce rokov, prebehne na Zemi za jediný mesiac, následne na našej rodnej planéte nastane obrovský chaos a ľudstvo sa pripravuje na koniec sveta... Jedinou jeho záchranou sa stanú vedec s pochybnou minulosťou Ira, ktorý kedysi pracoval pre armádu, ale po jednom z nevydarených experimentov bol prepustený, jeho bláznivý kamarát Harry, netalentovaný požiarnik Wayne Grey (Seann William Scott) a svedomitá biologička Allison Reedová (Julianne Moore). Práve Allison, pôsobiaca v štátnom výskume, spočiatku absolútne nedôveruje Iraovým schopnostiam. Ide ale do tuhého a jej nezostáva nič iné, ako to risknúť a spojiť sa so skupinou bojujúcou s nebezpečnými votrelcami... (TV Markíza)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (457)

Vitason

všetky recenzie používateľa

Největší a nejuznávanější kritici z Ameriky se každý pátek scházejí v hospodě U rozbitého objektivu a řeší otázky typu: na premiéře jakého filmu byly nejlepší chlebíčky, která herečka má největší číslo bot a dokáže se David Duchovny zbavit agenta Muldera, bez kterých by se filmový průmysl neobešel. No a jak to dopadlo? Nejlepší chlebíčky byli na premiéře Armageddonu, největší nohy má Jodie Foster a David Duchovny má prý jít k čertu... Pevně věřím tomu, že by Duchovny velice rád setřásl Foxe Muldera ze svých ramen, ale když to nejde, tak by ho měl využít jako v Evoluci, kde si ze své nejslavnější role utahuje. Evoluce je slušná komedie se dobrým hereckým obsazením, dobrými triky a několika výbornými scénami, která ovšem veliký kráter nezpůsobí. ()

Rakosnicek77

všetky recenzie používateľa

Tenhle filmík byl pro mne celkem překvapení :-) Nejedná se o žádné filmové veledílo, na druhou stranu je technicky natočený velice precizně a tak určitě hravě strčí do kapsy veškeré béčka podobně trikově založená. Pokud vám jde zejména o zábavu a dobře strávený televizní večer, tak bude tenhle výtvor dobrou volbou :-) ()

Derek

všetky recenzie používateľa

pozrete opat v celku prvy raz od kina. reitman sa snazi co najviac evokovat svoj najvacsi hit "ghostbusters" ale nema po ruke komikov kalibru ako murray ci aykroyd (i ked ten sa mihne v malej ulohe guvernera) ale iba duchovneho (na ktorom je vidiet ze je mu i trochu trapno, hlavne ked ustredna trojka zacne z nicoho nic spievat), scotta ktory bol vdaka prcickam v kurze a orlanda jonesa (ktory ma najlepsie hlasku filmu). julianne moore a ted levine su viac menej len do poctu. par vtipov je uchadzajucich ale Evolution ma viac hluchych miest ako by sa na komediu patrilo... ()

C0r0ner

všetky recenzie používateľa

Nejlepší reklama na Head and Shoulders vůbec. Záměrná brakovost součástí jako milý bonus. Tým retardů zachraňující svět proti super se vyvíjejícím emzákům pomocí šamponu povinností. Já mám Evoluci prostě strašně rád, protože je vidět, že se při natáčení tvůrci královsky bavili a spoustu té pozitivní energie předali i divákům. 95% ()

Gilmour93

všetky recenzie používateľa

Krotitelé nežádoucí evoluce v akci aneb arizonské lupy mají pré.. Nenáročná komedie z dětinské dílny Reitmana, v které mě potěšil kapitán Stottlemeyer z Monka (Ted Levine) a naopak Orlando Jones zhoršil mou alergii na černošské baviče a jejich konfrontační humor "černej vs. bílej", který byl naposledy legrační možná v tak Beverly Hills Cop. ()

Galéria (32)

Zaujímavosti (9)

• Náklady na výrobu byly zhruba 80 milionů amerických dolarů. (NIRO)
  • Protože se natáčelo v prosinci, požádalo studio DreamWorks místní obyvatele, jestli by nepočkali s vánoční výzdobou. Postupem natáčení zaplatilo studio zaměstnancům města přesčasy, aby byla vánoční výzdoba připravena včas. (Cheeker)
  • Když si režisér Ivan Reitman přečetl vážný scénář Dona Jakobyho, rozhodl se projekt realizovat. Nejdřív ale najal další dva scénáristy, Davida Diamonda a Davida Weissmana, aby Jakobyho sci-fi thriller přepsali na komedii. Jakobymu se změny natolik zalíbily, že se rozhodl s Diamondem a Weissmanem na nové verzi spolupracovat. (109)