Posledné recenzie (80)
Rivali (2013)
Bezva film o formulích, Laudovi a Huntovi, kterej si člověk rád jednou skoukne, ale víckrát vidět nemusí. Děj má spád rychlej jako ty závody, což je sice dobře, ale nedá nám nahlédnout hlouběji do psychologie postav. Lauda tak po celý film zůstává nepochopeným nesympatickým podivínem a Hunt jen a pouze pařanským bonvivánem. K prostředí F1 člověk taky více nenahlédne, je jen pozadím k jakémusi hloupému měření ptáků mezi ústředními postavami. Pro mě díky zdejší adoraci spíše zklamání.. 65% ***
Muž z ocele (2013)
Když usnete poprvý u toho, jak se Superman učí lítat s podruhý u toho, jak nastupuje s Lois do emzácký lodi, je něco špatně - a únava to není. Možná únava přehršlí stále stejných, rádobycool digitálních sra*ek, kterejma se nám dnes snaží vypláchnout hlavy... **/40%
Neviditeľní (2014) (seriál)
První díl trpěl nevyrovnaností. Někteří herci skvělí (Bartoška, Langmaier, Lišková, Sobota, Chýlková..), jiný tragický (Hejma, Hádek, členové rady povšechně..). Některé hlášky výborné (vcucnutí do Sava, kapradur..), jiné vyloženě trapné... A tak to bylo se vším. Zajímavou kameru a střih prokládaly rušivé pasáže s chronologicky ujetými rozhovory na kameru atd. atd... V záplavě Ordinací, Ulic, Rodinných pout, Vyprávěj a podobných vztahů řešících nesmyslů sice sympaticky jiný, přesto prozatím pouze za dvě ** - uvidíme, jak si povede dál.