Recenzie (86)
Voľný pád (1993)
Čím jsem starší, tím víc mu rozumím. Až z toho mrazí.
Muži v nádeji (2011)
Takovej průměr. Nenadchne, neurazí... teda když se člověk nedá.
Schindlerov zoznam (1993)
Řemeslně úžasný film o strašné době, ale k dokonalosti mu chybí, spíš přebývá, ta neuvěřitelná dávka patosu na závěr.
Stratené v preklade (2003)
Nemám slov. Nádherný film, a Bill Murray je u mě ode dneška Pan Herec. Bez jediného slova, jen očima, dokáže říct úplně všechno.
Mzda strachu (1953)
Bejt to o pár minut delší, okousal jsem si nehty i na nohou! :-)
Magnólia (1999)
Dávám plný počet bodů, i když mi ten film nesednul. Buď není vhodnej k podzimní depce, nebo jsem už moc starej... ale byla to nádhera a vyplatilo se dát mu šanci.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Bál jsem se, ale nový Jones si v ničem nezadá s těmi starými, je to stejná zábava jako před lety. Všechno tu bylo řečeno, jen bych velmi, velmi důrazně varoval před českým dabingem na DVD - něco tak strašně ubohého jsem už dlouho neslyšel.
Vanishing Point (1971)
Původně jsem po letmém zhlédnutí dal filmu průměr, tři hvězdičky, ale po druhém už musím hodnocení změnit. Už pro to mrazení v zádech, když K. kousek před "cílem" zastaví tajemné stopařce... tato epizodka byla čert ví proč z US verze vypuštěna, ale i zbytek cesty (ven?) stojí věru za to.
Od súmraku do úsvitu (1996)
Asi jsem čekal zbytečně moc, po zhlédnutí Desperada a Sin City, ale tenhle kousek byl pro mě docela zklamáním. Takový slepenec Tarantinovské gangsterky s upířím masakrem - bohužel ne mix, což by mohlo být zajímavé, ale opravdu jedno po druhém. Možná jsem ale třeba jenom neměl na film koukat s českým "dabingem", který je opravdu něco ukázkově příšerného... ještě mu zkusím dát šanci. Někdy.
Ružový panter (2006)
Klasické filmy se Sellersem jsou pro mě srdeční záležitostí, proto jsem k novému filmu s Růžovým panterem přistupoval předem s despektem. A možná proto musím po jeho zhlédnutí konstatovat, že zase až taková hrůza to nebyla. Chvílemi jsem se bavil, Steve Martin dělá co může (a že umí)... zážitek bych asi přirovnal k tomu z celovečerního Mistra Beana. Takový roztahaný a naředěný odvárek svých předchůdců, na chvilku pobaví, ale nevidím důvod, proč se na to koukat znovu.