Recenzie (355)
Jsou světla, která nevidíme (2023) (seriál)
***1/2 Škoda toho přepadávání za hranu sladkobolného kýče (hlavně v poslední dílu)
Válka zítřka (2021)
***1/2
Zabudnutá zem (2022)
***1/2
Predestination (2014)
***1/2
Brooklyn (2015)
***1/2
The Orville (2017) (seriál)
***1/2
Ahsoka (2023) (seriál)
Nudou jsem to vypnul před koncem druhého dílu a zdejší nadšené komentáře vůbec nechápu
The King's Man: Prvá misia (2021)
***1/2
Kým sme mladí (2014)
***1/2
Thor: Temný svet (2013)
***1/2