Recenzie (984)
Robin Hood (2010)
Rise and rise again until lambs become lions. (7/10)
Paríž (2008)
Příliš zdlouhavé na můj vkus. Slušela by tomu svižnější zápletka, resp. možná vypustit jednu z linií. Očima dovnitř, alkoholem ven. Zapomenuto.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Byl to ideální film na vyzkoušení televize velikosti stěny obýváku a nové "zázračné krabičky" z řad WD. Pro ty co nechápou (a náhodou todle čtou), tak o nic nepřišli. Fajn, ale must see? Nene. (70%)
Zelená míľa (1999)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem měl tu čest vidět. Několikeré shlédnutí tohoto skvostu mě přesvědčilo o tom, že jde o nejlidštější a nejdojemnější film, který kdy uvidím. (10/10)