Obľúbené seriály (10)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Hra o trůny (2011)
Walking Dead (2010)
Priatelia (1994)
Tak toto je moja srdcovka. Mám ten seriál veľmi rada. Aj ked som úplne sama, pri tomto viem sa smiať na plné hrdlo. Hercov som si neskutočne obľúbila, pretože každý z nich má svoju charizmu. Takí týpci jak sú oni...
Vikingovia (2013)
Bratstvo neohrozených (2001)
Teória veľkého tresku (2007)
Simpsonovci (1989)
Jednoznačne najlepší kreslený seriál. Nemožem z Homera. Nebola ešte ani jedna časť, na ktorej by som sa dobre nezasmiala. A český dabing je nenahraditeľný...
Dva a pol chlapa (2003)
Humor Charlieho Sheena naprosto milujem. Pri tomto seriáli som sa super bavila a najmä ked som ho sledovala s mojím braškom:)