Recenzie (625)
Black Books (2000) (seriál)
Původně jsem chtěl dát dvě nicméně po zhlédnutí třetí série jsem své hodnocení přehodnotil. Díly přestaly být rozhárané. V první a půlce druhý série byly v průměru dva vtipy na díl a ještě se k nim dost krkolomně dostávalo. Ve třetí sérii došlo ke změně. Rozjeli se vedlejší postavy ( Mannyho šéf v sousedním knihkupectví ) a celý seriál dostal nový, lidštější rozměr. ..... a všichni pijou limonádu
Ajťáci (2006) (seriál)
To že je to britské, je to o dvou asociálech s pohlednou vedoucí, která se pokouší změnit, ještě neznamená, že to bude zábavné. Dostal jsem se k tomu asi tři roky po tom hlavním boomu a byl jsem hluboce zklamán.
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
I po třiceti letech neztrácí tento seriál nic z hořké pravdomluvnosti. Je jen na divákovi zda-li se tomu bude smát nebo ne. Já se u toho pobavím vždy. Musí to být někdo koho můžete manipulovat ...... tedy... odborně směrovat
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Výborný seriál, téměř bezchybnatý. Pro mě určitě to nejlepší co Britové natočili. Každá další série přináší nové nápady. A série poslední z vězeňského prostředí je absolutně vynikající. Výborné epizodní i vedlejší role ( Legie, Eso Rimmer, Baxter ..........atd.). Skvělý humor, vtipy, historky..... prostě špička.
Simpsonovci (1989) (seriál)
Nevím, co bych měl komentovat. Simpsonovi jsou nej a obdivuju lidi, že dokáží vymýšlet nové a nové série, když postavy jsou pořád stejné.
Terminátor (1984)
Filmová klasika. Skvělá akční podívaná. Celý film je hodně temný a možná i depresivní, ovšem k tématu se to výborně hodí.
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Dal bych pět hvězd, kdyby nebyl ten zdlouhavý začátek u Jabby. Je mi jasné, že to tam muselo být, ale mě se to nelíbilo. Potom příběh vygraduje do tří bojových příběhů, které přivedou tuto nádhernou ságu k slavnému a i trochu překvapivému konci. Ne snad, že by mě překvapilo svržení impéria, ale konec imperátora.
Olovená vesta (1987)
Musím podotknout, že v mnoha ohledech se jedná o dokonalé dílo. Nicmně Kubrickova touha natočit svou výpověď o lidské psychologii porazila slova odborných poradců. Je vidět, že Kubrick narozdíl od Stonea ve Vietnamu nebyl. Proto některé momenty vypadají trochu prkenně. Jinak musím vyzdvihnout seržanta Hartmana. Hned při mém prvním shlédnutí se tenhle tvrdý ( nemyslím však že sadistický ) vojcl zařadil mezi nezapomenutelné filmové postavy. 4,5* MICKEY MOUSE!!!!!!
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Pro někoho film vytvořený na zakázku. Pro mě dílo, které posunulo válečnou kinematografii o krok dopředu.
Statočné srdce (1995)
Parádní film se skvělými bitkami, úžasným příběhem dojemným koncem.