Obľúbené seriály (10)
Klinika Grace (2005)
Walking Dead (2010)
Dead Set (2008)
Hledám šestou hvězdičku. Gradace napětí, husí kůže a zírání s otevřenou pusou. Pecka.
Homeland - Zradca (2011)
Pád (2013)
Orange Is the New Black (2013)
Hra o trůny (2011)
Queer as Folk (2000)
The L Word v pánském provedení. Oceňuju, že pro roli Briana vybrali krásného chlapa a ne jak pro roli Shane anorektičku s raperskou chůzí. Tyhle seriály z našeho světa, který se vlastně vůbec nepodobá našemu světu, mě lákají. Jen na můj vkus až moc založené na sexu. A taky mě štve, že tihle seriáloví gayové a lesbičky, ať potkají kohokoliv - je homo.