Recenzie (434)
Lidská stonožka 2 (2011)
Nechutnost nejvyššího kalibru. První díl byl oproti tomuto slabý odvar. ČB ráz tomu dává atmošku, prvních 40 min. pomalý nástup, a zničeho nic se rozjede peklo, které ne a ne skončit. Nechápu, kde nabraly takové herce (Martin byl malý satan). Doporučuju u toho jíst v první časti, v druhé by mohl vzniknout i nějaký ten koláč na podlaze. :D 85%
RackGaki (2006)
Výborný timelapse (skvělý nápad) graffiti dokument, který mapuje japonskou scénu. :) 90%
Wiselyho stará kočka (1992)
Boj pes vs. kočka byl šílený, ale nejom to. 70%
Unlike U (2011)
Neskuteční zabíjaci. Rozhovor o filmu: http://www.dt-posse.com/307/?p=5222
PIKO (2010)
Češi by měli zůstat u točení pornofilmů a ne zpackat dokument s filmem. Tragické herecké výkony, opakující se nudné záběry...Příště radši jen 25min. dokument !!!! TV NOVA neměla chybu. * za příběh a snahu. 35%
Dobrodružství na Yukonu (2007) (TV film)
Klasický mainstream dobrodružný dokument, kdy jde borec "sám" 3500km. Zajímalo by mne, kdo mu nosil ty 2 kamery, dalekohled, foták s gripem a objektivy, stan?.... Že by se to vše vmístilo do fotobáglu? :D :D Za přírodu a odvahu před medvědy a losy 50%
'Year Zero' OFFF Festival Main Titles 2011 (2011)
New cyberpunk?!? 75%
Adrénaline (1990)
Parádní záležitost. Krom jednoho příběhu jsem se neskutečně bavil. Sem tam bizar, sem tam krutý buchec smíchu. :D Příběh v metru naprosto neskutečně natočen, geniální křižovatka, You win our house, Pravačka, levačka......95%
Side/Walk/Shuttle (1991)
Trochu jíný pohled na město. Parádní 3D bez 3d kamery. Stopáž mohla být o něco kratší, ale i přesto hodně orginální snímek. 85%
Najväčšie tragédie Slovenska (2007) (seriál)
** za 3. diel : Víchrica v Tatrách 2004. víc vidět nemusím