Recenzie (18)
Scarface (1983)
Výborný herecký výkon Al Pacina. Aj napriek veľkej stopáži ma film udržal celú dobu v pozornosti. Pre mňa neprekonateľná pecka je jeho charizmatický výkon spolu s Robertom de Niro vo filme Neľútostný súboj čo vrelo odporúčam
Utečenec (1993)
Skvelé ,vynikajúce. Výborné herecké obsadenie a neustále tempo nepätia ma udržovalo počas celý film. Vynikajúci Harison no nemal už točiť poslednú časť Indiho už je starý pán.
Legenda o kráľovnej Tomiris (2019)
Moc jednoduché , rozpráva na dobrú noc. Nemám rád kadejakých šamanov čo hrkajú hrkálkami , pokrikujú a čmudia dymom.
Gangy New Yorku (2002)
To je pecka keby som mohol dám aj 10 hviezd. Klasický príbeh vsadený do super prostredia s výbornou kamerou a super hercami
Americká spravodlivosť (2023)
Okrem toho začiatku úplne smiešne, slabé ale vydržal som dokonca. Bolo to niečo na štýl Krokodýl Dundee akurát omnoho horšie. Texas púšť a Mexiko vždy zaberie ale veľký kovboj s ešte väčším klobúkom a malou černoškou ako idu zachrániť Londýn ha, ha, ha
Paradise City (2022)
Ó bože ešte ma neprešla zlá nálada z Lovcov bizónov s úbohým Nicolasom a je tu ešte väčší prepadák s ďalším starým pánom menom smrtonosná past. Brrrrr už nebudem pozerať ani jeden fil s nimi ktorý natočili po roku 2023 . Nech idú radšej robiť reklamy na ručné náradie ako chudák Arnold. Idem si radšej zacvičiť a pustím si 8 hrozných od mága a pána Quentina
Nejasná správa o konci sveta (1997)
Fantastický Jakubisko, zovšetkých jeho filmov mám tento najradšej. Prostredie, herci, hudba všetko super. Tento film aj po mnohých rokoch keď som ho videl prvý krát môže v pohode konkurovať dnešným filmom
Lovci bizonů (2022)
Strašné , bez deja, dialógy obmedzené mal som problém dopozerať to do konca. Je úbohé aké braky točia niektoré starnúce hviezdy.