Recenzie (4 089)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Vôbec nie zlé. Burton a Bekmambetov to celkom dobre umiesili. Akurat škoda toho, že scenár sa silou mocou drží historického rámca, kvôli čomu film nemá súvislý príbeh a poriadny fnálny súboj. Ja mám rád filmy typu VAN HELSING a toto bolo len o kúsok slabšie. Súboje so sekerou sú málokde také vydarené ako tu... WANTED bol po príbehovej stránke určite väčšou hovadinou...
Absolútna moc (1997)
Triler ťažiaci hlavne z atmosféry a pomalého rozprávania, čo nemusí byť pre každého. Vzhľadom na dĺžku si toho mohol Eastwood na svoje staré plecia čoby herec naložiť menej, ale aj tak svoj náklad zdarne donesie do konca. V dobe uvedenia mal film ešte výhody jednej prezidentskej aféry...
Absolventka (2009)
Rodinná romantická komédia. Sem tam väčšia dávka klišé, sem tam hravý Keaton a predovšetkým pekná Alexis Bledel. Na nedeľné poobedie znesiteľné...
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
Napriek určitej podobnosti netreba čakať ďalší ELITE SQUAD. Ide tu hlavne o postavy a ich osudy v skutočnom európskom svete (žiadne drogami a zbraňami preplnené Rio alebo Mexiko). Ale film dokáže navodiť ten správny pocit nespravodlivosti a vážnosti situácie okolo boja so zločinom v uliciach. Tvorcovia si neberú servítky a na plné ústa pomenúvajú problémy - žiadne všeobecné termíny ako imigranti či neprispôsobiví občania, na vine sú Rumuni, Albánci, Tunisania atď. Dráma, ktorá nemoralizuje a necháva na diváka, aby si určil hranicu, kde končí práca dobrého policajta a kde začína zneužívanie jeho právomocí...
Acapulco H.E.A.T. (1993) (seriál)
Tak to je žrádlo. Nedávno som to asi po desiatich rokoch zahliadol v telke. A celé úvodné titulky som čakal, kedy sa tam objaví Fabio!!! To boli časy... Predchodca ešte lepšieho VIP (to s Pamelou). Objektívne, pekné herečky, drsne pôsobiaci hrdinovia a zábavnosť akčných scén. "Zlatko, ak sa ti niečo stane, zabijem ťa." Hlúposť, ktorá ma ešte stále dokáže pobaviť...
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Príjemná zábava, ktorá vôbec nie je taká odporná, akú má povesť. Carrey to až tak nepreháňa, scenár na daný žáner solidný...
Action Replayy (2010)
Šialená vykrádačka (nielen) NÁVRATU DO BUDÚCNOSTI. A ako to už s indickou produkciou býva, nemá ani Action Replay kúska pochopenia pre primeranú stopáž (o logike deja ani nehovoriac). Kým ide o muzikálové vsuvky, je sa na čo dívať - exotické prostredie, pekné herečky... Ale tá komediálna časť, kde syn robí z otca ozajstného chlapa, stojí fakt na vode a primitívnom humore (mám predkus, som škaredý, a ešte aj debil). A pritom je všetkým od začiatku jasné, ako to musí skončiť... Filmík mi ostal v pamäti vďaka pár pekným vizualnym scénam, ale ako celok ho ťažko môžem niekomu odporučiť...
Adaptácia (2002)
Veľmi zaujímavo absurdné. Práca so scenárom ako aj postavou scenáristu božská. Ale HORŠIE UŽ TO NEBUDE je u mňa stále jednotkou, čo sa týka hry s príbehom a rozprávačom. Adaptácii je ťažko niečo vyčítať, keďže film zapracováva všetky svoje zdanlivé nedostatky do samého seba ("chýba tomu dráma, nejaká akcia" ...a vzápätí tam máme drogy a vraždu). Rozhodne originálny film... Jeden z posledných solídnych výkonov Nicolasa Cagea...
Adela ešte nevečerala (1978)
Skvelá komédia s dokonalým záporákom. A majster Dočolomanský prekonáva aj Jamesa Bonda...
Adrenalín: Predbehni smrť (1995)
Hrozne debilne natočený horor o love "démona" ukrytom v rozbitom paneláku... Malo to takú špecifickú atmošku a pri väčšom rozpočte by to snáď vyznelo poctivejšie...