Recenzie (1 094)
Prachy dělaj člověka (2006)
Už je to dávno, čo som naposledy videl tento film. A asi preto už nedávam veľký dôraz na mierne nudné momenty, ktoré tam samozrejme boli a skôr si pamätám chvíle, keď som sa rezal na sedadle v kine a neveril vlastným očiam. Takéto filmy sa v ČR nerobia(Ach jak ja mám rád tie staré čiernobiele "Burianovky"). Prevažujú teen "komédie" a hlavne filmy "tradičného" českého života s mottom "ve dvou se to líp zahne". A preto zvyšujem na 5 hviezdičiek a dúfam, že príde viac takých filmov, ktoré ma aspoň takto pobavia. (Samotári, JRN, tiež dobré :))
Freddyho úlet (2001)
"Oh My God", úbohé, nechutné, perverzné, nezábavné (asi začnem škaredo nadávať). Videl som tony filmov, horších aj lepších, ale toto je u mňa najdebilnejší film všetkých čias. Taký shit som som ešte nevidel a dúfam, že už nikdy neuvidím. PS: hodnotením odpad urážam filmy, ktoré som ohodnotil ako odpad, toto je nižšie ako odpad
Posledný skaut (1991)
[..]Okey, co by udelal Joe? Vsechny by postrilel a dal si cigaro...[..] Joe Hallenbeck: Tohle neni hra. Opravdovy zbrane. Opravdovy kulky. Je to nebezpecny. Jimmy Dix: "Nebezpeci" je moje druhe meno. Joe Hallenbeck: Moje je "Cornelius". Jestli to nekomu reknes, zabiju te.[..]
Smrtonosná pasca 3 (1995)
Duo Jackson a Willis je rajská hudba pre moje uši a oči. Dokonalý Irons s plánom v najlepšej akčnej roli.