Recenzie (423)
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Typicka americká počítačová sračka ...
Nesmrtelná Callasová (2002)
Rozporuplné dojmy ... skvělé herecké výkony a pár silných momentů na jedné straně, ale na druhou stranu příliš vykonstruované a neměl jsem pocit, že by to bylo skutečně o Marii Callas ... Přestože mám rád operu, v tomto filmu mne i hudba nějak míjela a v podstatě jsem se často dost nudil.
Anjel Pána 2 (2016)
Nepatřičné a zbytečné cameo role (už to by stačilo na zkažení sebelepší pohádky) a k nim přihlouplé rádoby vtipy ... Závěrečná píseň to moc nevylepšuje. Prostě nebe se moc nepovedlo. Další slabina jsou dost šablonovití záporáci. Na druhou stranu Trojan a Dvořák jsou dobří herci a snaží se to utáhnout, jenže slabý příběh jim dost podráží nohy. Městské uličky a převážně tmavé, noční scény pak vedou k poněkud stísněné, studiové atmosféře. Spíš zklamání a potvrzení dnešního trendu kinematografie obecně - točí se i když chybí pořádný scénář. Na víc než 3 * to není.
J. P. Rameau: Platée (2014) (divadelný záznam)
Velmi pěkné provedení a české titulky jsou pro pochopení a zážitek této komické opery skvělé.
Hra o trůny - Série 5 (2015) (séria)
Po delším čase jsem se k seriálu vrátil s tím, že mu ještě dám šanci - lituju, ze jsem to udelal a ze jsem 5. serii dokoukal do konce. Je to snad jeste horsi sracka nez prvni serie - nic nez nasili a vrazdeni, likvidace vsech postav jen pro prvoplánové šokování, zadna hlubsi myslenka, a to vsechno jen pro laciny efekt.
Horký mesiac (1992)
Obtížné hodnotit ... dobří herci, dobře natočené, ale těžko najít postavu s kterou sympatizovat, je to příliš záměrně úchylné a občas nevěrohodné, u filmu nevyhledávám napříjemné pocity, nehledě na to, že jsem se občas spíš nudil, takže proto jen 3*. Znovu to vidět nemusím.
Ghost in the Shell (1995)
Povedená ani ne přímo temná, jako spíš melancholická, atmosféra, výborná animace, zajímavá, nevtíravá, ale přitom atmosféru dojkreslující, hudba - hlavně pomalé skoro meditativní části např. jízdy po městě byly výborné. Přes akční scény je to spíš filozofický film o tom co je podstata existence a jednotlivce. Příběh samotný - aspoň pro mne - nebyl tím hlavním, co mne na filmu zaujalo. A ve srovnání s Matrixem u mne vede tohle.
Divoké historky (2014)
Moc nechápu vysoká procenta - není to nic, co bych chtěl vidět 2x. Uměle ad absurdum vyhrocené konflikty a povětšinou protivné postavy ...
Ako básnici čakajú na zázrak (2016)
Zatim jsem asi ve třetině, takže ještě nebudu hodnotit - už teď ale vím, že 2 hvězdy strhnu jenom za ten ubohej "product placement". Opravdu je to nutný ? A ještě takhle trapně ?? Je mi z toho na blití a dokáže to zkazit celej film ...
Prestreté (2010) (relácia)
Pořad se postupně dostal do stavu, kdy se pod maskou pořadu o vaření skrývá jen další z ubohých "reality show" hrajících na co nejnižší pudy a určené pro diváky nejnižší úrovně ...