Recenzie (65)
Restaurované filmy Jana Špáty (2009)
Moc pěkné dokumenty, líbil se mi hlavně ten o Streitovi. Poslední z Řecka byl trochu slabší, ale celkový dojem mi malinko zkazilo jen to, že se na tvorbě podílela Olga Sommerová.
Nestyda (2008)
Je to kravina, ale dobře se na to koukalo.
Krysař (1985)
Výborná atmosféra, film jsem si opravdu užil.
Faust (1926)
Skvělé. Jediná chyba: moc dlouhé. Proto čtyři a ne pět...
Jízda (1994)
Když je mi smutno, pustím si Jízdu. Kdo by nechtěl zažít takové pohodové léto. I když ten konec nevím, nevím:)