Recenzie (315)
Rušná ulica (1973)
WOW. Nemám slov, perla mezi animáky + nikdo nedokáže vyobrazit smrt tak sugestivně jako Ralph Bakshi!
Páteční kluk (2010)
dvě slova: zvuk a kamera
Spolehni se (2010)
svižné, vtipné, komoda
Slepý pistolník (1971)
(Pro pár dolarů navíc + Sadomania + Esmeralda) Bravo!
Sherlock Holmes (2009)
Jako každé malé intelektuálče jsem i já začínala na příbězích SH - tenhle Holmes je ale dočista jiný, než si ho pamatuji podle svých představ z Doylových knih! Takový o kapánek víc vzrušující... Dokonce jsem se zapomínala durdit nad svým vrozeným odporem k digitálnímu pozadí a počítačově vylepšeným barvám a se suchým polknutím jsem byla nucena konstatovat, že jde o zdařilý počin. Mouchy by se sice našly, ale k čertu s nimi, jsem snad Sherlock, aby mě vytáčely? (House + Rocky + digitální omalovánky+trocha toho prastarého londýnského feelingu)
Klíč k určování trpaslíků podle deníku Pavla Juráčka (2002)
ohromující zpracování
Graffitiger (2010) (študentský film)
Nápad, provedení, příběh.Tygr v nočním klubu, tygrova mimika! Nádhera!
Půlnoc (2010) (študentský film)
Nejen vizuálně úchvatný dokument o něčem tak prostém a nedostižném, jako je tma!
Vesnická zábava (2008) (amatérsky film)
Naprosto výborné, včetně té schizoidní přeměny Andyho na Matyáše.