Posledné recenzie (13)
Prípady 1. oddelenia (2014) (seriál)
Jako člověk, co byl u "fochu" mohu říct, že je to nejlepší český krimiseriál. Případy dle skutečnosti, stejné typy osob na pracovišti, slangové názvosloví a naprosto přesné vyobrazení pozadí vztahů jak osobních, tak na pracovišti. Postoj vedoucích i přáteská výpomoc mezi jinými odděleními. Herecké výkony mi příjdou výborné na českou tvorbu. Nemám tomuto seriálu co vytknout.
Elvis (2022)
Příběh nebyl špatný, něco jsem se i dozvěděl z pozadí Elvisova života, co jsem nevěděl. První půlka filmu mě ovšem nějak nebavila, potom se to ale rozjelo. Hlavní představitel mi nějak do role nesedl. Ne, že bych si představil někoho jiného nebo, že by to odehrál špatně, ale prostě nesedl. Ovšem to je pouze subjektivní názor. Bohužel kvalit filmu Green Book to dle mého názoru nedosahovalo.
Pět let (2022) (seriál)
Shlédl jsem to během odpoledne. Za mě dobře zpracované na televizní tvorbu. Mnozí by mohli říci, že toto téma by mohlo být omílané klišé, nicméně zpracování bylo nevšední. Herecké výkony se mi líbily a to snad od všech hlavních postav. Občas jsem si řekl, že takto bych si přesně představil, že se bude někdo reálně chovat. Nikterak přehnané. Takto zpracovaná tématika dokáže u nejednoho stolu rozvířit debatu, která vyústí v hádku. Po shlédnutí se nad příběhem nelze nezamyslet.