Recenzie (5)
Beethoven 3 (2000)
tak moc velka kokotina az sem si to uzil
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Letající Leia je peak všech Star Wars xddd
Bastardi: Reparát (2023)
Jsem mohl radši 86 minut čumět do zdi a užil bych si to víc.
Vreskot 6 (2023)
Nepamatuji si, kdy naposled jsem se dokázal tak nasrat při sledování filmu. Absolutní hovadina.
Prekliaty ostrov (2010)
Odjebalo ma. Víc k tomu asi nedokážu napsat. 10/10