Obľúbené seriály (10)
Walking Dead (2010)
absolutní top a hit posledních let!!!! během necelýho měsíce jsem zmáknul celou serii, co doposud vyšlo a doufám, že ještě pár dalších řad přibude!! "kousáci" mě chytli a už nepustili!!! ;)
Spartakus (2010)
Teória veľkého tresku (2007)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Famózní seriál. Vždy, když skončil díl, byla to pro mě muka, čekat týden na další. Vypěstoval jsem si k tomu až skoro závislost, protože jsem téměř celou třetí řadu sledoval najednou a nemohl jsem přestat. Je to super nápad. Jen takových seriálů více. Naprosto zasloužených 5*****
Nezvestní (2004)
Simpsonovci (1989)
Bratstvo neohrozených (2001)
Pobrežná hliadka (1989)
Bol raz jeden život (1987)
Naučný seriál určený spíše dětem, aby to pochopily, ale mě se stejně líbí. Nebýt jedné nejmenované učitelky přírodopisu, která měla tento seriál v oblibě, tak si asi ani nic nepamatuju.