Posledné recenzie (16)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jednička byla i přes masivní hate fajn, ale tohle je lobotomie. První půle filmu snad ani neměla dodělané VFX, nehledě na děj který se sestává doslova z mlácení prázdné slámy ve slow-mo a sezení v hospodě, kde si postavy vyměnují flashbacky. Když se to začne po hodině mlátit, je to naprosto dementní. Jediné positivum je sexy Nutella, a to do doby než se ostříhá na ježka. Vykrádá to snad všechno na co si lze vzpomenout, Gladiátor - obilí, Aliens - Ripleyová jede dolů výtahem, pomalu padající loď - Prometheus, padající trosky lodi - Lotr, když přiletěla na konci wakanda ze Star Wars už jsem smích neudržel. Je to někde mezi 0.5 a odpadem, ale zaokrouhluju nahoru.
Star Trek: Vesmírná loď Voyager - Překročit práh (1996) (epizóda)
Bruh..
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Chjo, tak nám Netflix domrdal další skvělou klasiku. Jdu ke svému manželovi a našim dětem. Dohrál jsem Starfield, který mi daroval jeho přítel. Nope dneska se už prostě netočí dobré věci a je jedno, že to má to fajn řemeslo.