Posledné recenzie (5)
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Do kina jsem šel s pocitem toho, že uvidím další nabouchanou pecku s našimi oblíbenými Strážci a muzikou, která je doprovázela při každé akci ve filmu. Příběh omotaný kolem minulosti Rocketa a jeho stvoření je komplexně do sebe zapadající a podává divákům srdcervoucí příběh i Strážců jako celku. Zápletka filmu byla promyšlená a konečně je tu nějaký záporák, který se svou ideou dokáže vyrovnat Thanosovi a jeho činům. Myslím si, že do kina se na Strážce půjdu podívat ještě několikrát a vy by jste měli taky! Gunnova poslední jízda byla neskutečná a já moc za to děkuji!!! 10/10
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Na takovýto animák se čekalo hodně dlouho. Dreamworks se vytáhli a uvedli neskutečnou podívanou v podobě grafických hodů, ale také srdceryvný příběh, při kterém každému ukápne slza štěstí i smutku. Z Kocoura v botách srší neskutečná energie a při tom bouchá nespočet všemožných emocí. Dlouho už takový animák neuvidíme, díky bohu za něj!🙏❤️
Krížová výprava (2021)
Celý svůj život jsem čekal na tuto chvíli, kdy přijdu do kina a budu mít chuť odejít z daného představení...a dočkal jsem se. Komický rádoby mišmaš plný adolescentní perverznosti I když jsem hledal hodně usilovně, tak jsem nenašel důvod, proč se film jmenuje Křížová výprava. Kameraman si řekl, že vezme Iphone do ruky a natočí film, scénárista třeba nikdy neviděl komunikovat ostatní lidi mezi sebou. Stálo to za h***o, děkuji za optání.