Posledné recenzie (271)
Carnosaur 2 (1995)
Asi lepšie než jednotka aj keď je to obyčajná kopírka Vetřelci (1986) ale herci lepšie hrajú, je to lepšie aj v modeloch dinosaura a nie je to až taká sračka ako jednotka. HODNOTENIE: 2/10
Sharktopus vs. Pteracuda (2014) (TV film)
K "žraloko-chobotnici" som sa vrátil po pár rokoch aby som si mohol zaspomínať na časy kedy som na podobných filmoch fičal a nevedel som ich prestať pozerať. Sharktopus vs. Pteracuda bohužiaľ nie je jeden z tých pokusov o vtip pri ktorom sa poriadne zasmejete a väčšinu času sa tam nedeje nič iné ako boje medzi dvoma obrovskými hybridmi, toto je skôr opak. Film sa stále nejakým spôsobom snaží brať vážne a sústredí sa viac na ľudské postavy ako na monštrá a to je podľa mňa veľký chyba. Keď už chcete natočiť film o žralokovy ktorý sa zmutoval s chobotnicou a o pterodaktylovy ktorý sa zmutoval zas s barakudou nemôžete ho brať vážne a mali by ste väčšinu screen-timu venovať hlavne týmto stvoreniam. Bez nápadu, málo humoru a k tomu sú ešte efekty (Ako vždy...) otrasné, no stále je to až také zlé že je to aspoň trocha zábavné. HODNOTENIE: 2/10
Opičí človek (2024)
Dev Patel sa na tri roky prepadol pod zem a vrátil sa sem aby nám ukázal akčnú jazdu v ktorej sa krvou určite nešetrí. Tieto "revenge" filmy zbožňujem takže som si ani tento film nemohol nechať ujsť. Prvá polovica je ako taká príprava na vraždu ktorá je atmosféricky a vizuálne vyšperkovaná do posledného detailu. Druhá polovica filmu je spirituálna dráma ktorá vyvrcholí obrovskou a krvavou bitkou v ktorej sa zabíja doslova všetkým. Aj keď dvojhodinová stopáž sa môže zdať dlhá tak to odsýpa oveľa rýchlejšie aj vďaka úžasne prevedeným bitkám. Jediné čo mi ako tak vadilo je hudba ktorá nie vždy sadla na určitú scénu. Inak sa jedná o dosť podarený a nadpriemerný akčný thriller. HODNOTENIE: 8/10
Posledný denníček (13)
TOP 10 Najhorších Filmov z Roku 2023
1. Lair of the Killer Clowns - 0/10
2. The Flood - 0,5/10
3. The Unseen - 2/10
4. Cool Girl! - 2/10
5. Infinity Pool - 3/10
6. Perpetrator - 4/10
7. Stab 3: Holiday Horror - 4/10
8. Ant-Man and the Wasp: Quantumania - 5/10
9. Ruby Gillman, Teenage Kraken - 5/10
10. Five Nights at Freddy´s - 5,5/10