Posledné recenzie (3)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Po dlouhé době skvěle udělaný český serial. Skvělé, tleskám. Nejenom ztvárnění, i hercům. :) super.
Macko Puf: Krv a med (2023)
Kryštůfek Robin se vrací ze střední a chce svým nejlepším kamarádům ukázat manželku. Netuší však, ze jeho kamarádi zvlčeli. Pozřením Ijáčka všechno začalo a Prasátko s Púem nemají slitování. Levné masky, předvídatelný děj, chyběli tomu prachy. …a hlavně, kde je sakra zajíc?
Insidious: Červené dvere (2023)
Otec a syn, červené dveře. Ano, snaha tam byla, předvídatelné lekačky, velice dlouhý úvod. Dost “zrecyklovanych” scén. Insidious byl pro mě film, který je maximálně provázaný, vrací se do minulosti a vysvětluje scény z předchozích dílů. WOW. Tady byla snaha o něco podobného, bohužel se to ale moc nevydařilo. No, jsem rada, že jsme nešli do kina. Ušetřené pětikilo.