Posledné recenzie (6)
2 srdce (2020)
Film mě zaujal hned po zhlédnutí traileru. Musím říct, že mé očekávání byly splněny. Zvrat ke konci filmu jsem nečekala, ale udělal z filmu víc realistický příběh. Konec filmu mě dojal.
Hodiny (2002)
Nejdřív jsem film nechápala, skoro jsem se v něm ztrácela, ale ke konci jsem to všechno pochopila. Film je jinak velmi pěkně obsazený. Děj o třech ženách, které žijí v jiný časech a řeší, zda je nějaký důvod k jejich existenci. Rozhodně si budu chtít přečíst stejnojmennou knihu od Michaela Cunninghama a knihu Paní Dallowayová od Virginie Woolfové, podle mě ten film mnohem lépe pochopím.
Mamma Mia! (2008)
Krásná kombinace ABBA písniček a příběhu svobodné matky a dospívající dcery, která se vdává a hledá svého otce. Výkony Meryl Streep, Amandy Seyfried, Pierce Brosnana a dalších jsou velmi dobré. Písničky jsou velmi chytlavé. Mezi mé oblíbené písničky patří Dancing Queen!