Recenzie (6)
Putovanie s dinosaurami (1999) (seriál)
Do dneška si vzpomínám na den, když jsem byl ještě malý, kdy na ČT1 běžel tento seriál a zároveň někde jinde Star Wars a já se nemohl rozhodnout, co si nahraju :)
Bruno (2009)
Bylo to horší než rakovina! =D V životě jsem se v kině tak nenasmál
Láska nebeská (2003)
V návalu desítek Vánočních pseudo komedií a slaďáren působí tenhle film jako klenot a když se ještě přidá Rowan Atkinson, tak nemám, co dodat. Romantické komedie nejsou zrovna můj šálek čaje, ale tentokrát jsem po celé cca 2 hodiny vydržel sedět bez toho, aniž bych se nudil a říkal si, kdy už to konečně skončí. Klobouk dolů!
Temný rytier (2008)
"Why so serious?" Když jsem na film šel, byl jsem plný očekávání a těšil se na to, co je označováno za HIT přinejmenším letošního léta a i přesto všechno mě dokázal film překvapit a naprosto odrovnat. Tento film by si zaloužil ještě šestou hvězdičku za Heatha Ledgera v roli Jokera
Saw: Hra o prežitie (2004)
V poslední době jsem měl problém u mnoha filmů s tím, že jsem si konečnou zápletku a vyústění vydedukoval až moc předčasně brzo a když nakonec ke všemu došlo, byl jsem zklamaný. Saw mě udržoval v napětí po celou dobu a asi v posledních 15ti minutách filmu jsem zvažoval o hodnocení 4* za to, že jsem tvář padoucha viděl už od poloviny, ale to co přišlo ke konci mě naprosto vytrhlo ze židle a nezbývalo mi než zírat. Tomuhle říkat opravdu brilantní zakončení a proto si SAW zaslouží 5*
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Ze začátku jsem si myslel, že půjde o jakousi konkurenci House MD, ale už po prvních sekundách jsem pochopil, že to bude blíže IT Crowd. Po pilotním dílu jsem málem brečel smíchy a opravdu vřele všem doporučuji tentp sitcom, protože je opravdu vynikající.