Posledné recenzie (41)
Počiatok (2010)
Kdokoliv kdo tomuhle filmu dá méně jak 5 hvězdiček, tak nerozumí filmům. Počátek je druhým nejlepším filmem Christophera Nolana. Hned po Temném Rytířovi. Ne, Interstellar a ani Dokonaký trik nejsou lepší. To je fakt. To je realita. Smiřte se s tím. Nebo buďte jako Mal. Vaše volba. 9/10.
Marvels (2023)
Už ani nevím o čem to bylo, pamatuju si jen občas fajn estetiku, velmi nesympatické hrdinky a Nicka Furyho pod pantoflem. Upřímně doufám, že tohle byl poslední pokus Marvelu o "Novou fázi" typu třetí Ant-Man, Čtvrtý Thor (který měl aspoň Balea), druhý Strange a teď tohle. Další komiksový biják prosím velmi jinak. 5/10
Stranger Things - Season 4 (2022) (séria)
Moje dojmy so far... ST 1: Hitovní; ST 2: Novější; ST 3: Skvělejší; ST 4: Předvídatelní. Zhltl jsem to přes víkend a to jsem se na to ani tolik netěšil, po třech letech čekání, a je to velká pecka, zvlášť pro srdcaře. Kvalita je v topu, skvělá hudba, skvěle kostýmy, skvělé je snad skoro všechno. Občas se to maličko táhne, ale když je tam nějaká akční či napínavá a dechberoucí scéna, tak šlape na 100 procent a nedá vám spát. Ale jak už jsem naznačil, je to opravdu extrémně předvídatelné, možná se mi to zdá tím, že si už nepamatuju jestli a jak moc byly předvídatelné předchozí série, ale tady jsem si více jak 10x řekl, že se stane tohle, nebo že tohle ta postava řekne a ono se to přesně takhle stalo. Ale koho to se*e ?! 9/10