Recenzie (1 014)
Mám v piči na lehátku (2011) (hudobný videoklip)
Haha, to je text :D
San Andreas (2015)
Celkom to ušlo, efekty pekné, čo sa však od filmov z tohto desaťročia už očakáva. Chýbalo tomu len to, že v podobnom žánri sa už len ťažko dá vymyslieť niečo nové.
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Dávam ľahké 4*. postapokalyptická vízia a rozvrat spoločnosti dobre načrtnuté, len mi tam chýbalo o trochu viac napätia.
Krimi (2009) (relácia)
"Upozorňujeme, že nasledujúce zábery nie sú vhodné blabla"... trepú to pomaly pred každou reportážou a všetky zábery majú scenzurované. Hnojkári dajte si pred správami, že celá relácia nie je vhodná a neotravujte v kuse s tým.
Dr. Dokonalý (2012) (seriál)
Pripadá mi to ako kópia Dr. Hausa, ale inak celkom v pohode, na slovenskú seriálovú produkciu ľahký nadpriemer.
V zajatí démonov (2013)
Hustá atmosféra, napätie, kvalitný horor. Čakal som čosi viac, ale sklamaný nie som. Inšpirované skutočnými udalosťami.
Dr. House - Na oboch stranách (2009) (epizóda)
Najlepšia epizóda. Ten záver, keď si House konečne uvedomil, že to, čo považoval za realitu, boli len výplody jeho mysle závislej na Vicodine, bol brilantný.
Monk - Pán Monk ochorel (2005) (epizóda)
Perfektná epizóda, dobre som sa nasmial :))
Posledný vlak z Gun Hillu (1959)
Kirk Douglas ako neľútostný pomstiteľ, ktorý nepozná brata. Fanúšikovia westernov kľudne si pridajte o hviezdičku viac.
Delta Force One: Stratená hliadka (1999)
Ako taká akcia, ale je to celé akési rozťahané a nezáživné. Po polovici som to vypol, tak je možné, že v tej druhej sa rozpútala akcia, na ktorú by sa nechytali ani Rambo spolu s Terminátorom, ale hodnotenie už nezmením.