Recenzie (1 393)
Stranger Things - Kapitola druhá: Krysy z obchoďáku (2019) (epizóda)
Tak především mne baví ty postavy sledovat, je to pěkně herecky zahraný i když dějová zápletka asi nebude žádná superoriginalita.
Stranger Things - Kapitola první: Suzie, slyšíš mě? (2019) (epizóda)
Standardní úvod a seznamovačka s hlavními postavami, které krapet zase povyrostli.
Poldové a nemluvně - Noc s háčkem (2020) (epizóda)
Seriál pravidelně nesleduji, náhoda tomu chtěla, že jsem viděl tento díl. (Asi celkem třetí.) A budu se trochu opakovat. Tentokrát si to balancuje na hraně mezi "Tak blbý..." a "Tak blbý až je to sranda". Párkrát jsem se hezky zasmál.
To (2017)
Krásné retro americké maloměsto a (pravděpodobně) děsivější klaun než v hororové verzi z roku 1990. (Přeci jen jsem původní IT viděl zřejmě někdy před dvaceti a více lety...) Lekačky byly tak akorát, abych z toho ještě nedostal infarkt, herecké výkony mne bavily a poutavost byla na vysoké úrovni, nenudí ani na okamžik. Povedené. 80%+ (viděl jsem: 1x cz) pozn. Na film jsem si počkal, až budu mít k dispozici i Kapitolu 2 a viděl to v rychlém sledu, což ostatním také doporučuji neb dvojka hodně odkazuje.
Poldové a nemluvně - Ema (2020) (epizóda)
Rozluštění, kam se poděly ty šutry, snad muselo napadnout každého diváka...
Barokní srdce Evropy - Zámky (2020) (epizóda)
Dokumentární seriál se nese na vlně modních leteckých záběrů, záběrů z dronů, které jsou opravdu fascinující, když se to s nimi umí. A zde to je ta správná pastva pro oči. Nádherné umělecké a neustále dynamické záběry podbarvené padnoucí dramatickou hudbou. Perfekní je výběr vypravěčského dua s poutavým stylem doprovodných komentářů. To je za 100%. A že se ony barokní stavby, občas i nějaké záběry a informace místy lehce překrývají, to se dá snadno, vzhledem ke konceptu specializace jednotlivých dílů, odpustit. A utěšeně se mi rozrůstá diář s místy, kam se v našich končinách vypravit a co při výletech neminout. 90-95% (jako seriál celkově)
Putování s párou - Do lužních lesů Moravy (2020) (epizóda)
Pěkný dokument. Jen ten vlak je prakticky jen dopravním prostředkem, kulisou pro pár záběrů při přesunu za dalšími památkami a zajímavostmi, které hrají v dokumentu prim.
České tajemno - Voynichův rukopis (2020) (epizóda)
Záhadami opředená mystéria, tajemství a záhady, na která může být spousta rádobyvysvětlení - stačí jen pustit uzdu fantazii a nechat se přesvědčit ... to mne baví.
Vyvolený (2000)
Fantaskní napínavý příběh se "shyamalanovskou" pointou. 80% (viděl jsem: 2x)
Kúpili sme ZOO (2011)
Příjemný rodinný film. Minimálně kvůli Mattovi a Scarlettce. (viděl jsem: 2x cz)