Recenzie (357)
Sliedič (2014)
Parádně slizký Gyllenhaal, noc, morálka na nule. Tohle si zasloužilo větší pozornost Akademie.
Prepadovka 2 (2014)
Tak nalijme si čisté krve. Akční scény jsou takovej náser, jakej nikde jinde nenajdete. Nikde! Výjimečný jak blázen! No, ale pak je tu taky snaha o nějaký příběh. A je to špatný. Moc špatný!
Sama nocou tmou (2014)
Bylo to dobrý, ale už to nikdy nechci vidět. Pocitově to má tři hodiny. Ale jestli jste v náladě na upírskou artovku, tak s tímhle asi nešlápnete vedle.
Revival (2013)
Žádnej art. Jenom slušná zábava, docela na úrovni. Mně to stačí.
Love Song (2013)
Město, hudba, zlomený srdce a jiskření, které asi k ničemu nepovede. Feel good film dekády?
Miluj suseda svojho (2014)
Moc příjemné, ale ve všech ohledech nevýjimečné. Ani moc nepomáhá, že Bill je můj bůh.
Vládkyňa zla (2014)
Tenhle film nenávidím. Fakt úplně zbytečná předělávka klasický pohádky, postavená na hlavu. Ještě je to doprovázený takovejma těma marketingovejma žvástama, jako "find out the truth"... omg, to přece není dokument o důvodech intervence v Iráku, tak se na to vybodněte! A všechny tyhle roztomilý digitální fantasy světy, bez duše, bez myšlenky, který nás v posledních letech obšťastňujou, by měly skončit v plamenech. Dvě hvězdy za řemeslný standard a cute princeznu.
Ľadová archa (2013)
Akční lahůdka, plná úžasné (ujeté) postapokalyptické fantazie. Navíc s českou stopou! Těch lidí, co tohle odsouděj jako blbost, je mi líto. Tohle má totiž, prosím pěkně, sociálně-filozofický přesah, jak blázen.
Šéf (2014)
Slušnej feel-good film. V neděli odpoledne, po vydatném obědě, kdykoliv, přímo do žíly. Favreau by si někdy zase moh natočit něco takhle stranou, jenom pro sebe.
Predestination (2014)
Parádní sci-fi mindfuck hříčka. Pointa je sice vidět na kilometry daleko, ale to s radostí odpouštím. Podobných filmů je totiž málo a my jich potřebujeme víc. O příběhu si pochopitelně předem nic nezjišťujte.