Obľúbené filmy (10)
Návrat do budúcnosti (1985)
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Ze všech dílů považuji tento za nejlepší.
Mulholland Drive (2001)
Film hned od začátku nastavuje hutnou atmosféru a pozvolna začíná odhalovat tajemství a vyvolávat otázky. Ale je tu vůbec nějaké tajemství? A co je vůbec pro příběh důležité a co je jenom nikam nevedoucí stezka? Někomu to může připadat zmatené až nesmyslné, ale věřte nebo ne, všechno tu má svůj smysl. Klaním se před Mistrem Lynchem...
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Návrat do budúcnosti 3 (1990)
Slavnosti sněženek (1983)
Rivali (2013)
Whiplash (2014)
Whiplash jsem už viděl pětkrát a ještě hodněkrát se na něj podívam. A to mi tenhle typ hudby vůbec nic neříká. Tellerův výkon je naprosto strhující a těch posledních 10 minut je k*rva tak dokonalejch, že už to snad víc ani nejde...