Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Dr. House (2004)
Ash vs Evil Dead (2015)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Černá zmije (1983)
Futurama (1999)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Černobyl (2019)
Opravdu působivý a k*revsky atmosférický seriál, který ve všech dílech tu již zmíněnou atmosféru na 100% drží. Ano, třetí a čtvrtý díl byl slabší, ale to mě v žádném případě neodradí od zaslouženého plného počtu pro opravdu dokonalý (a bohužel neopakovatelný) seriálový zážitek. A že seriál není do puntíku historicky přesný? S tím jděte do p..... :)