Obľúbené filmy (10)
Faunov labyrint (2006)
Film, který mě v kině naprosto zarazil do sedadla (ač nepohodlného a tvrdého, protože u nás Faunův labyrint dávali jen v "alternativním" , malém a zastaralém kinosálu). Napřed jsem zírala s otevřenou pusou, pak jsem si zase dávala ruce před obličej, obzvlášť ve scéně s dlaňookem, no a na konci jsem se dala do tak usedavého pláče, že jsem se bála, aby mě z kina nevyvedli. Pro mě jedinečný zážitek, i když jsem ze sálu vycházela rudá a oteklá v obličeji. Víc takových zážitků.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Sedem (1995)
Prísľuby z Východu (2007)
Jednoznačně nejlepší Viggo Mortensen, myslím, že po tomto filmu jsem si konečně zapamatovala jeho jméno a přestala jsem mu říkat Aragorn. Při scéně v lázních jsem sice musela na několik chvil zavřít oči, ale to mi plně vynahradila oslava v Semjonově restauraci a Oči čornyje. Zatraceně dobrý film.