Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Krstný otec (1972)
Seven (1996)
Pelíšky (1999)
Trainspotting (1996)
Mechanický pomaranč (1971)
Návrat do budúcnosti (1985)
Počiatok (2010)
Málokdy se mi stane, že když se podívám na nějaký film, tak se na něj chci hned podívat znovu. Doopravdy jen párkrát za život. Ale u tohoto filmu jsem tu chuť měl. Taky jsem jej hned druhý den zhlédl znovu se ženou! Skvělý film!