Posledné recenzie (74)
Boy-Kills-World (2023)
5/10. Boy Kills World je jedinečný, pobuřující, přehnaný, násilný a krvavý. Je to temné a zábavné zároveň. Tak proč se mi to nelíbilo? fakt těžko říct. Kromě několika opravdu skvělých bojových scén jsem si celou dobu stopáže říkal proč mě to nebaví. Nechytlo mě to, jak by mělo. Akce je někdy úžasná, svižná a brutální. Scéna se struhadlem na sýr vyniká. Jindy jsou ale bojové scény hektické, roztřesené a nejasné. I tím lze popsat příběh jako celek. Vždy se cítí mimo. A později ve filmu představí prvky příběhu, které si mě vůbec nekoupily.
Súperi (2024)
9/10. Toto je další klenot Guadagnino s krásnou kinematografií, skvělými postavami a plným zábavy a šmrncem. Pro ty, kteří jsou unaveni typickým hollywoodským vzorovým nešvarem, vás to zaujme a pobaví od začátku do konce. A kromě oslnivé režie a hypnotizujícího hereckého obsazení jsou tenisové scény, i když se ve skutečnosti nejedná o sportovní film, vysoce uvěřitelné. Pokud se ponoříte za povrch, má tento film větší význam, než se na první pohled zdá. Přemýšlejte, touha po úspěchu, slávě, bohatství nebo prostě láska, jako základní témata tohoto snímku, který může být nominován na Oscara. Samozřejmě přichází s typickým italským vkusem a módou, díky kterým je tato jízda tak zábavnou pro všechny zapálené filmové milovníky. [TADYVARY]
Late Night with the Devil (2023)
8/10. Jeden z nejunikátnějších a nejzábavnějších hororů, které jsem za dlouhou dobu viděl - opravdu jsem nechtěl, aby skončil! LNWTD je daleko od unaveného přístupu k žánru z Blumhouse šaškárny. Je živý, zábavný, poutavý a především strašidelný. Obzvláště se mi líbily praktické efekty a filmování ve stylu old school. Kromě několika elektrických jisker tam nebylo žádné CGI. Herecké obsazení bylo fantastické a mělo skvělou chemii, přičemž David Dastmalchian opět dokázal, že je okouzlujícím a přesvědčivým hlavním hercem. Na tenhle horor bubu myslet sakra dlouho.