Recenzie (80)
Anjeli a démoni (2009)
Film má své chyby, ale v kině jsem se nenudil a celkově jsem se dobře bavil.
Návrat z doby ľadovej (2006)
Jako komedie je tento film slabota, ale dávám dvě hvězdičky navíc za jeho poučný potenciál, kdo někdy byl v americe nebo alespoň v televizi sleduje co se tam děje, tak ví že tento film vyhnal americkou náturu do extrému a všechny vtípky jsou v podstatě založeny na reálném základě.
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Dávám čtyři, a to i přes to že posledních pár sérijí už za moc nestálo, ale na tomto seriálu jsem prostě vyrostl.
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
První a jakš takš ještě i druhá série super, teda alespoň pro mě jako fandu SG. Ale to co se děje ve třetí a čtvrté, to jsou zápletky, škoda komentovat.
Erin Brockovich (2000)
Tak nějak jsem pořád čekal že v tom bude nějaká zrada a ono to šlo celou dobu v podstatě hladce :-) Jinak moc povedený film.
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Začal jsem druhou sérií seriálu a ještě jsem ji nedokoukal do konce, ale už teď mě seriál nadchl že dávám 4*, věřím že po dokoukání změním hodnocení, doufám že směrem vzhůru.
Hurá do basy (2006)
Jestli se tohle někomu líbí...
Lovecká sezóna (2006)
A to jen díky scéně útoku na lovce, kde jsem se asi 2x zasmál.
Hviezdna loď Galactica: Britva (2007) (TV film)
Tento film mě naprosto zklamal, sestříhané momenty ze seriálu, nepřipadlo mi že bych se dověděl něco navíc. Prostě pro diváky seriálu nic nového a pro nediváky zase nepochopitelné, pro mě úplně zbytečný film. Dávám dvě hvězdičky jenom proto že jsem fanoušek a film mi připoměl co vše se v minulosti v seriálu událo.
Posledný ostáva (1996)
Drsný film bez kladných postav. Přestřelky u kterých mi ani nevadilo že má Bruce Willis minimálně dvojnásobné množství nábojů v zásobníku. Zejména díky jeho surovým hláškám které jsou tak drsné až jsou vtipné jsem mohl film vidět několikrát a vždy jsem se pobavil.